:: دوره 9، شماره 1 - ( دوره نهم شماره اول بهار 1401 - 1401 ) ::
جلد 9 شماره 1 صفحات 180-150 برگشت به فهرست نسخه ها
اثربخشی آموزش واقعیت‌درمانی بر انعطاف‌پذیری شناختی و تمایزیافتگی خود در مادران دارای کودکان با اختلال یادگیری خاص
فیروزه مظاهری تهرانی* 1، معصومه کوکلی2 ، وحید صوابی نیری3 ، مهدیه بی کس یکانی4
1- دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران
2- دانشکده علوم انسانی، دانشگاه ارومیه، ایران
3- واحد اردبیل، دانشگاه آزاد اسلامی، اردبیل، ایران
4- واحد ارومیه، دانشگاه آزاد اسلامی، ارومیه، ایران
چکیده:   (205 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
شماره‌ی مقاله: 5
واژه‌های کلیدی: واقعیت‌درمانی، انعطاف‌پذیری روانشناختی، تمایزیافتگی خود، مادران
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1400/1/28 | پذیرش: 1401/2/3 | انتشار: 1401/2/20


XML   English Abstract   Print



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 9، شماره 1 - ( دوره نهم شماره اول بهار 1401 - 1401 ) برگشت به فهرست نسخه ها