[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 9، شماره 4 - ( دوره نهم شماره چهارم زمستان 1401 - 1401 ) ::
جلد 9 شماره 4 صفحات 60-40 برگشت به فهرست نسخه ها
اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر سبک‌های اسنادی و خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان پسر
ذبیح اله موسویان* 1، معصومه محمدی2 ، نیلوفر سرلک3 ، گلناز قدرت4
1- دانشگاه پیام نور، بوشهر، ایران
2- دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران
3- دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران
4- دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه لرستان، خرم‌آباد، ایران
چکیده:   (266 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
شماره‌ی مقاله: 4
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1400/2/6 | پذیرش: 1401/7/25 | انتشار: 1401/12/13
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

moosavian Z, mohammadi M, sarlak N, ghodrat G. The Effectiveness of Mindfulness-Based Cognitive Therapy on Students' Attributional Styles and Academic Optimism. J Child Ment Health 2023; 9 (4) :40-60
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1134-fa.html

موسویان ذبیح اله، محمدی معصومه، سرلک نیلوفر، قدرت گلناز. اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر سبک‌های اسنادی و خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان پسر. فصلنامه سلامت روان کودک. 1401; 9 (4) :40-60

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1134-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 9، شماره 4 - ( دوره نهم شماره چهارم زمستان 1401 - 1401 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 29 queries by YEKTAWEB 4570