1- دانشگاه پیام نور، بوشهر، ایران 2- دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران 3- دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران 4- دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه لرستان، خرمآباد، ایران
چکیده: (266 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
شمارهی مقاله: 4
نوع مطالعه: پژوهشي |
موضوع مقاله: تخصصي دریافت: 1400/2/6 | پذیرش: 1401/7/25 | انتشار: 1401/12/13
moosavian Z, mohammadi M, sarlak N, ghodrat G. The Effectiveness of Mindfulness-Based Cognitive Therapy on Students' Attributional Styles and Academic Optimism. J Child Ment Health 2023; 9 (4) :40-60 URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1134-fa.html
موسویان ذبیح اله، محمدی معصومه، سرلک نیلوفر، قدرت گلناز. اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر سبکهای اسنادی و خوشبینی تحصیلی دانشآموزان پسر. فصلنامه سلامت روان کودک. 1401; 9 (4) :40-60