[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اعضای هیئت تحریریه بین المللی
اعضای هیئت تحریریه دانشگاههای ایران
کمیته اجرایی
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
شناسنامه نشریه
معرفی سردبیر
آمار و اطلاعات فصلنامه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای ترجمه اصطلاحات تخصصی
راهنمای نوشتار معادل های غیرتخصصی
الگوی گزارش برخی از مهمترین آزمون های آماری
فرم ارسال مقاله
فرم تعهدنامه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
هزینه انتشار
سیاست نشریه در مبارزه با سرقت علمی
برای داوران
راهنمای داوران
دستورالعمل داوری مقالات
کمیته اصلی داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
معرفی کتاب
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
معرفی کلینیک روان شناسی کودک و نوجوان
مهمترین ناشران داخلی و خارجی
مهمترین مراکز درمانی روانشناسی و انجمن های علمی
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
کانال تلگرام فصلنامه
کانال تلگرام:
https://t.me/childmentalhealth
اینستاگرام نشریه:
abbasalihosseinkhanzadeh
نمایه شده در
دوره 8، شماره 2 - ( دوره هشتم شماره دوم تابستان 1400 - 1400 )
برگشت به فهرست نسخه ها
سخن سردبیر: از مرگ اندیشی خداباورانه آرامش بخش تا مرگ نااندیشی خداناباورانه هراس انگیز - بخش دوم
عباسعلی حسین خانزاده
*
چکیده
(2836 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(837 دریافت)
تأثیر برنامه مداخلهای چندوجهی (آموزش یکپارچگی حسی- حرکتی در سطح کودک و والدین) بر نگرش و عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان
1
10.52547/jcmh.8.2.1
رقیه کریمی لیچاهی
،
بهمن اکبری
*
،
عباسعلی حسین خانزاده
،
سامره اسدی مجره
چکیده
(4862 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1631 دریافت)
مقایسه واکنشهای پرخاشگرانه، افسردهوار و مکانیسم دفاعی واپسروی در کودکان دارای خواهر یا برادر با و بدون اختلال طیف اوتیسم و نشانگان داون بر اساس آزمون ترسیم خانواده
2
10.52547/jcmh.8.2.17
فاطمه درفشی
،
اشکان ناصح
*
،
سجاد رضایی
چکیده
(4622 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1126 دریافت)
بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر مغز در دوره پیشدبستانی و اعتباربخشی آن (پژوهش کیفی)
3
10.52547/jcmh.8.2.30
رامین نوظهوری پهرآباد
*
،
اسکندر فتحی آذر
،
یوسف ادیب
،
حسن بافنده قراملکی
،
سمیه رسولی
چکیده
(3304 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1421 دریافت)
اثر بخشی آموزش تقویت حواس پنجگانه بر توانمندی شناختی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی
4
10.52547/jcmh.8.2.46
ملکه سادات سیدی
،
سمانه سادات طباطبائی
*
،
تکتم سادات طباطبائی
،
فاطمه شهابی زاده
چکیده
(4528 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1625 دریافت)
واکاوی و شناسایی مؤلفههای کیفیت فرایند تعامل مربی–کودک: پژوهش کیفی
5
10.52547/jcmh.8.2.62
سکینه راه پیما آغمیونی
،
فریبرز درتاج
*
،
ابوطالب سعادتی شامیر
،
خدیجه ابوالمعالی
چکیده
(3721 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1060 دریافت)
مدل یابی روابط ساختاری کمک طلبی تحصیلی دانش آموزان بر اساس خودتعیین گری و شکفتگی: نقش میانجی مشارکت تحصیلی و باورهای انگیزشی
6
10.52547/jcmh.8.2.78
اعظم صمصامی
،
لیلا ذوقی
*
،
محمد مهدی شریعت باقری
چکیده
(3704 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1380 دریافت)
تدوین برنامه درمانی شناختی- اجتماعی اختلال های اضطرابی و ارزیابی اثربخشی آن بر نشانه های اضطراب اجتماعی
7
10.52547/jcmh.8.2.94
طاهره نجفی فرد
،
حمید علیزاده
*
،
محمد عسگری
،
احمد برجعلی
چکیده
(3350 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1220 دریافت)
مدل ساختاری وجدان تحصیلی بر اساس کفایت اجتماعی با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی
8
10.52547/jcmh.8.2.107
روژینا احمدپور
،
نظام هاشمی
*
،
مسعود نجاری
،
محمد آرمند
چکیده
(3847 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1389 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.16 seconds with 54 queries by YEKTAWEB 4725