Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Child Mental Health
فصلنامه سلامت روان کودک
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 5, Number 1 (2018-6)
Neurobiological Assessment of Child Abuse
ارزیابی عصب زیست شناسی کودک آزاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of Compassion- Focused Group Therapy on Quality of Life and Change in the Goals and Priorities of Mothers of Children with Attention Deficit / Hyperactivity Disorder
تأثیر گروه درمانی مبتنی بر شفقت بر کیفیت زندگی و تغییر در اهداف و اولویت های مادران کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Study of Social - Emotional Skills Development of Children Aged 1-4 Years in Tehran Kindergartens in 2013
وضعیت تحول مهارتهای هیجانی ـ اجتماعی درکودکان 4-1 ساله مهدکودکهای تهران در سال 1392
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effect of Role Play Training on Self-esteem and Adjustment of Students
تأثیر آموزش روش ایفای نقش بر حرمت خود و سازشیافتگی دانشآموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Students' Motivational and Social Experiences in Jig Saw Cooperative Learning Method: A Qualitative Study
تجارب انگیزشی و اجتماعی دانشآموزان از روش یادگیری مشارکتی جیگ ساو: یک مطالعه کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship between Meta-Cognition and Academic Performance with Mediation Role of Problem Solving
رابطه فراشناخت و عملکرد تحصیلی با میانجیگری حل مسئله
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Mediating Role of Parental Psychological Aggression and Physical Punishment in the Relationship of Parenting Styles with Bullying
نقش میانجی پرخاشگری روانی والدین و تنبیه بدنی در رابطه سبک های والدگری با قلدری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of the Positive Parenting Education Based on Sanders' Approach on Happiness and Parent-Child Conflict of Students
تأثیر آموزش والدگری مثبت مبتنی بر روی آورد ساندرز بر شادزیستی و تعارض والد- فرزندی دانش آموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Cognitive Rehabilitation Training on Improving Anxiety Symptoms in Children
تأثیر آموزش بازتوانی شناختی بر بهبود نشانههای اضطراب در کودکان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Explaining Students' Academic Burnout Based on Self-Compassion and Sense of Coherence
تبیین فرسودگی تحصیلی دانشآموزان بر اساس خوددلسوزی و حس انسجام
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Role of Emotionality and Self-control Ability in Explaining Risk Behaviors in Students
نقش هیجان پذیری و توانایی خودمهارگری در تبیین رفتارهای پرخطر در دانش آموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of Social Problem Solving Ability in Girl Students with Intellectual Disability and Normally Developing Peers
مقایسه توانایی حلمسئله اجتماعی در دانشآموزان دختر کمتوانذهنی و همسالان با تحول ذهنی بهنجار
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effectiveness of Neurofeedback on Aggression and Obsessive-Compulsive Symptoms among Children with Attention Deficit- Hyperactivity Disorder
تأثیر نوروفیدبک بر پرخاشگری و نشانه های بالینی وسواس- بی اختیاری دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه- فزون کنشی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Chiefeditor
سخن سردبیر: کودکان قربانی میل به جاودانگی والدین
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles