[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 6، شماره 3 - ( دوره ششم شماره سوم پاییز 1398 - 1398 ) ::
جلد 6 شماره 3 صفحات 381-390 برگشت به فهرست نسخه ها
اثر بخشی آموزش نظریه ذهن براساس الگوی هال و تاگر- فلاسبرگ در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم
فرشته یاقوتی، سوگند قاسم زاده، زهرا احمدی
گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنائی، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران، ایران
چکیده:   (222 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۶/۸/۴ | پذیرش: ۱۳۹۸/۸/۲۵ | انتشار: ۱۳۹۸/۸/۲۵
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Yaghooti F, Ghasemzadeh S, Ahmadi Z. Effectiveness of Theory of Mind Training based on the Hall and Teger- Flusberg Model in Children with Autism Spectrum Disorder. jcmh. 2019; 6 (3) :381-390
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-303-fa.html

یاقوتی فرشته، قاسم زاده سوگند، احمدی زهرا. اثر بخشی آموزش نظریه ذهن براساس الگوی هال و تاگر- فلاسبرگ در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم. فصلنامه سلامت روان کودک. 1398; 6 (3) :381-390

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-303-fa.html



دوره 6، شماره 3 - ( دوره ششم شماره سوم پاییز 1398 - 1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3991