[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 6، شماره 3 - ( دوره ششم شماره سوم پاییز 1398 - 1398 ) ::
جلد 6 شماره 3 صفحات 331-340 برگشت به فهرست نسخه ها
نقش واسطه گرانه ذهن آگاهی در رابطه بین یادگیری خودتنظیمی و جهت گیری هدف با هویت تحصیلی
فرزانه یوسفی، زهرا زین الدینی میمند، ویداسادات رضوی نعمت اللهی، امان اله سلطانی
گروه علوم تربیتی و روان شناسی، واحد کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی ، کرمان، ایران
چکیده:   (206 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۶/۹/۲۰ | پذیرش: ۱۳۹۷/۵/۱۶ | انتشار: ۱۳۹۸/۸/۲۵
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Yousefi F, Zeinaddiny Meymand Z, Razavi Nematollahi V, Soltani A. The Mediating Role of Mindfulness in the Relationship between Self-Regulated Learning and Goal Orientation with Academic Identity. jcmh. 2019; 6 (3) :331-340
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-365-fa.html

یوسفی فرزانه، زین الدینی میمند زهرا، رضوی نعمت اللهی ویداسادات، سلطانی امان اله. نقش واسطه گرانه ذهن آگاهی در رابطه بین یادگیری خودتنظیمی و جهت گیری هدف با هویت تحصیلی . فصلنامه سلامت روان کودک. 1398; 6 (3) :331-340

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-365-fa.html



دوره 6، شماره 3 - ( دوره ششم شماره سوم پاییز 1398 - 1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3991