[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 6، شماره 2 - ( دوره ششم شماره دوم تابستان 1398 - 1398 ) ::
جلد 6 شماره 2 صفحات 21-30 برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر بازی‌درمانی مبتنی بر مدل‌ شناختی رفتاری بر مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی با اختلال نارسایی توجه/ فزون‌کنشی
محمد عاشوری، سوگند قاسم‌زاده، فاطمه دلال‌زاده بیدگلی
گروه روان‌شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران، ایران
چکیده:   (55 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۶/۱۲/۳ | پذیرش: ۱۳۹۸/۵/۱۹ | انتشار: ۱۳۹۸/۵/۱۹
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Ashori M, Ghasemzadeh S, Dallalzadeh Bidgoli F. The Impact of Play Therapy based on Cognitive-Behavioral Model on Social Skills of Preschool Children with Attention Deficit / Hyperactivity Disorder. jcmh. 2019; 6 (2) :21-30
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-423-fa.html

عاشوری محمد، قاسم‌زاده سوگند، دلال‌زاده بیدگلی فاطمه. تأثیر بازی‌درمانی مبتنی بر مدل‌ شناختی رفتاری بر مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی با اختلال نارسایی توجه/ فزون‌کنشی. فصلنامه سلامت روان کودک. 1398; 6 (2) :21-30

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-423-fa.html



دوره 6، شماره 2 - ( دوره ششم شماره دوم تابستان 1398 - 1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3925