[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 6، شماره 4 - ( دوره ششم شماره چهارم زمستان 1398 - 1398 ) ::
جلد 6 شماره 4 صفحات 201-210 برگشت به فهرست نسخه ها
اثربخشی یکپارچگی حسی حرکتی بر مهارت‌های حرکتی درشت دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی
علی اکبری سرگری، سمیه ساداتی فیروزآبادی
گروه روان شناسی وآموزش کودکان استثنایی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شیراز
چکیده:   (763 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ | پذیرش: ۱۳۹۸/۷/۸ | انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Akbari Sargari A, Sadati Firoozabadi S. The Effectiveness of Sensory Motor Integration on Gross Motor Skills of Students with Intellectual Disability. jcmh. 2020; 6 (4) :201-210
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-445-fa.html

اکبری سرگری علی، ساداتی فیروزآبادی سمیه. اثربخشی یکپارچگی حسی حرکتی بر مهارت‌های حرکتی درشت دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی. فصلنامه سلامت روان کودک. 1398; 6 (4) :201-210

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-445-fa.html



دوره 6، شماره 4 - ( دوره ششم شماره چهارم زمستان 1398 - 1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 4075