[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 6، شماره 4 - ( دوره ششم شماره چهارم زمستان 1398 - 1398 ) ::
جلد 6 شماره 4 صفحات 221-230 برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر آموزش ذهن‌آگاهی بر اهمال کاری تحصیلی در دو گروه دانش‌آموزان با اضطراب امتحان بالا و پایین
اسماعیل سعدی پور، هدایا سلطانی زاده، صغری ابراهیم قوام
گروه روان شناسی تربیتی، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران
چکیده:   (581 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ | پذیرش: ۱۳۹۷/۲/۱۵ | انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Saadipour E, Soltanizadeh H, Ebrahim Ghavam S. The Effect of Mindfulness Training on Academic Procrastination in Students with High and Low Test Anxiety. jcmh. 2020; 6 (4) :221-230
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-450-fa.html

سعدی پور اسماعیل، سلطانی زاده هدایا، ابراهیم قوام صغری. تأثیر آموزش ذهن‌آگاهی بر اهمال کاری تحصیلی در دو گروه دانش‌آموزان با اضطراب امتحان بالا و پایین. فصلنامه سلامت روان کودک. 1398; 6 (4) :221-230

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-450-fa.html



دوره 6، شماره 4 - ( دوره ششم شماره چهارم زمستان 1398 - 1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 4075