[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 6، شماره 4 - ( دوره ششم شماره چهارم زمستان 1398 - 1398 ) ::
جلد 6 شماره 4 صفحات 81-90 برگشت به فهرست نسخه ها
اثربخشی نظم جویی شناختی هیجان بر دانش هیجانی و مهار هیجانی دانش آموزان بدسرپرست
زهرا مطهری نسب، فاطمه السادات میرحسینی، مسلم اصلی آزاد
دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه خوارزمی، تهران
چکیده:   (846 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۷/۱/۷ | پذیرش: ۱۳۹۷/۳/۲۱ | انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Motahari Nasab Z, Mirhoseini F A, Asli Azad M. Effectiveness of Cognitive Emotional Regulation Training on Emotional Knowledge and Emotional Control of Poorly Supervised Students. jcmh. 2020; 6 (4) :81-90
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-456-fa.html

مطهری نسب زهرا، میرحسینی فاطمه السادات، اصلی آزاد مسلم. اثربخشی نظم جویی شناختی هیجان بر دانش هیجانی و مهار هیجانی دانش آموزان بدسرپرست. فصلنامه سلامت روان کودک. 1398; 6 (4) :81-90

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-456-fa.html



دوره 6، شماره 4 - ( دوره ششم شماره چهارم زمستان 1398 - 1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.1 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 4075