[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 6، شماره 2 - ( دوره ششم شماره دوم تابستان 1398 - 1398 ) ::
جلد 6 شماره 2 صفحات 51-60 برگشت به فهرست نسخه ها
مقایسه تأثیر آموزش مهارت حل مسئله به روش دی زوریلا و داستان گویی بر سطوح مختلف پرخاشگری دانش آموزان
هانیه زراعت کار، علیرضا مرادی
دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران، ایران
چکیده:   (35 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۷/۱/۱۸ | پذیرش: ۱۳۹۷/۴/۱۲ | انتشار: ۱۳۹۸/۵/۲۲
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Zeraatkar H, Moradi A. Comparison of the Effect of Problem Solving Skills Training based on D’Zurilla and Storytelling on students' Aggressive Behaviors. jcmh. 2019; 6 (2) :51-60
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-461-fa.html

زراعت کار هانیه، مرادی علیرضا. مقایسه تأثیر آموزش مهارت حل مسئله به روش دی زوریلا و داستان گویی بر سطوح مختلف پرخاشگری دانش آموزان . فصلنامه سلامت روان کودک. 1398; 6 (2) :51-60

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-461-fa.html



دوره 6، شماره 2 - ( دوره ششم شماره دوم تابستان 1398 - 1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3925