[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 6، شماره 3 - ( دوره ششم شماره سوم پاییز 1398 - 1398 ) ::
جلد 6 شماره 3 صفحات 311-320 برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر بازی‌درمانی بر عملکرد خواندن، مهارت‌های سازشی، و مشکلات رفتاری دانش آموزان نارساخوان
رقیه کریمی لیچاهی، آلما آذریان، بهمن اکبری
واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایرن
چکیده:   (222 مشاهده)

 
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۷/۲/۲ | پذیرش: ۱۳۹۷/۳/۲۸ | انتشار: ۱۳۹۸/۸/۲۰
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Karimi Lichahi R, Azarian A, Akbari B. The Impact of Play Therapy on Reading Performance, Adaptive Skills, and Behavioral Problems in Students with Dyslexia. jcmh. 2019; 6 (3) :311-320
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-476-fa.html

کریمی لیچاهی رقیه، آذریان آلما، اکبری بهمن. تأثیر بازی‌درمانی بر عملکرد خواندن، مهارت‌های سازشی، و مشکلات رفتاری دانش آموزان نارساخوان . فصلنامه سلامت روان کودک. 1398; 6 (3) :311-320

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-476-fa.html



دوره 6، شماره 3 - ( دوره ششم شماره سوم پاییز 1398 - 1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 32 queries by YEKTAWEB 3991