[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 6، شماره 4 - ( دوره ششم شماره چهارم زمستان 1398 - 1398 ) ::
جلد 6 شماره 4 صفحات 21-30 برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر مشاوره گروهی راه‌حل محور بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان
اسماعیل صدری دمیرچی، انسیه محمدیاری، میرسعید جعفری، سیمین حسینیان
دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی، دانشگاه محقق اردبیلی
چکیده:   (963 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۷/۲/۲ | پذیرش: ۱۳۹۸/۵/۲۰ | انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Sadri Demirchi E, Mohammadyari E, Jafari M S, Hosseinian S. The Impact of Solution- Focused Group Counseling on the Students’ Academic Motivation. jcmh. 2020; 6 (4) :21-30
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-477-fa.html

صدری دمیرچی اسماعیل، محمدیاری انسیه، جعفری میرسعید، حسینیان سیمین. تأثیر مشاوره گروهی راه‌حل محور بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان. فصلنامه سلامت روان کودک. 1398; 6 (4) :21-30

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-477-fa.html



دوره 6، شماره 4 - ( دوره ششم شماره چهارم زمستان 1398 - 1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 4075