[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 6، شماره 3 - ( دوره ششم شماره سوم پاییز 1398 - 1398 ) ::
جلد 6 شماره 3 صفحات 201-220 برگشت به فهرست نسخه ها
نقش محیط تحولی کودک (خانه، مهد، و شیرخوارگاه) بر بهره هوشی و مهارت-های اجتماعی کودکان
لیلا محمدی، پریسا حجازی دینان، پروانه شمسی پور دهکردی
گروه رفتار حرکتی، دانشکده علوم ورزشی، دانشگاه الزهرا (س)، تهران، ایران
چکیده:   (231 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: محیط، کودک، بهره هوشی، مهارت اجتماعی
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: ۱۳۹۷/۲/۸ | پذیرش: ۱۳۹۷/۶/۲۳ | انتشار: ۱۳۹۸/۸/۱۸
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Mohammadi L, Hejazi Deanan P, Shamsipour Dehkordi P. The Role of the Child's Developmental Environment (Home, Kindergarten, Nursery) on the Intelligence Quotient and Social Skills . jcmh. 2019; 6 (3) :201-220
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-481-fa.html

محمدی لیلا، حجازی دینان پریسا، شمسی پور دهکردی پروانه. نقش محیط تحولی کودک (خانه، مهد، و شیرخوارگاه) بر بهره هوشی و مهارت-های اجتماعی کودکان . فصلنامه سلامت روان کودک. 1398; 6 (3) :201-220

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-481-fa.html



دوره 6، شماره 3 - ( دوره ششم شماره سوم پاییز 1398 - 1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3991