[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 7، شماره 1 - ( دوره هفتم شماره اول بهار 1399 - 1399 ) ::
جلد 7 شماره 1 صفحات 70-90 برگشت به فهرست نسخه ها
مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی و تعدیل سوگیری توجه در کاهش اضطراب اجتماعی دانش آموزان دختر
سپیده سلمانی چولابی، منصور حکیم جوادی، رضا سلطانی شال
دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه گیلان، رشت، ایران
چکیده:   (627 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: ۱۳۹۷/۲/۲۵ | پذیرش: ۱۳۹۷/۴/۱۵ | انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۷
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Salmani Cholabi S, Hakim Javadi M, Soultani shal R. Comparison of the Effectiveness of Mindfulness Training and Attention Bias Modification in Reducing Social Anxiety of the Female Students. jcmh. 2020; 7 (1) :70-90
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-504-fa.html

سلمانی چولابی سپیده، حکیم جوادی منصور، سلطانی شال رضا. مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی و تعدیل سوگیری توجه در کاهش اضطراب اجتماعی دانش آموزان دختر. فصلنامه سلامت روان کودک. 1399; 7 (1) :70-90

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-504-fa.html



دوره 7، شماره 1 - ( دوره هفتم شماره اول بهار 1399 - 1399 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 4106