[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 6، شماره 3 - ( دوره ششم شماره سوم پاییز 1398 - 1398 ) ::
جلد 6 شماره 3 صفحات 261-280 برگشت به فهرست نسخه ها
نقش حرمت خود و هوش هیجانی در پیش بینی تاب آوری دانش آموزان دارای آسیب شنوایی
حسن یعقوبی، لادن واقف، پریسا نیلایی
گروه روان‌شناسی، دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، تبریز، ایران
چکیده:   (269 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: آسیب شنوایی، هوش هیجانی، حرمت خود، تاب آوری
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۷/۲/۳۱ | پذیرش: ۱۳۹۷/۷/۲۴ | انتشار: ۱۳۹۸/۸/۱۸
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Yaghoubi H, Vaghef L, Nellaee P. The Role of Self-Esteem and Emotional Intelligence in Predicting the Resilience of Students with Hearing Impairment. jcmh. 2019; 6 (3) :261-280
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-514-fa.html

یعقوبی حسن، واقف لادن، نیلایی پریسا. نقش حرمت خود و هوش هیجانی در پیش بینی تاب آوری دانش آموزان دارای آسیب شنوایی . فصلنامه سلامت روان کودک. 1398; 6 (3) :261-280

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-514-fa.html



دوره 6، شماره 3 - ( دوره ششم شماره سوم پاییز 1398 - 1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3991