[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 6، شماره 2 - ( دوره ششم شماره دوم تابستان 1398 - 1398 ) ::
جلد 6 شماره 2 صفحات 71-80 برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر برنامه آموزشی توانبخشی شناختی بر هوش غیرکلامی، توجه و تمرکز، و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی
مهدی شاه محمدی، غلام حسین انتصار فومنی، مسعود حجازی، حسن اسدزاده
واحد زنجان، دانشگاه آزاداسلامی، زنجان، ایران
چکیده:   (48 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۷/۵/۱ | پذیرش: ۱۳۹۸/۱/۱۱ | انتشار: ۱۳۹۸/۵/۲۰
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Shahmohamadi M, Entesar Fomani G, Hejazi M, Asadzade H. The Effect of Cognitive Rehabilitation Curriculum on Non-Verbal Intelligence, Attention and Focus, and Academic Performance of Students with Dyscalculia. jcmh. 2019; 6 (2) :71-80
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-591-fa.html

شاه محمدی مهدی، انتصار فومنی غلام حسین، حجازی مسعود، اسدزاده حسن. تأثیر برنامه آموزشی توانبخشی شناختی بر هوش غیرکلامی، توجه و تمرکز، و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی. فصلنامه سلامت روان کودک. 1398; 6 (2) :71-80

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-591-fa.html



دوره 6، شماره 2 - ( دوره ششم شماره دوم تابستان 1398 - 1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3925