[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 6، شماره 3 - ( دوره ششم شماره سوم پاییز 1398 - 1398 ) ::
جلد 6 شماره 3 صفحات 300-310 برگشت به فهرست نسخه ها
اثربخشی بازی های ریتمیک بر برنامه ریزی و سازماندهی، انعطاف پذیری، بازداری، و فراشناخت کودکان پیش دبستانی
حدیثه صفای هنروری، محسن مشکبید حقیقی
واحد لاهیجان، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایران
چکیده:   (295 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۷/۵/۲ | پذیرش: ۱۳۹۷/۸/۱۹ | انتشار: ۱۳۹۸/۸/۲۰
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Safay Honarvari H, Moshkbid Haghighi M. The Effect of Rhythmic Games on the Planning and Organizing, Flexibility, Inhibition and Metacognition of Pre-School Children. jcmh. 2019; 6 (3) :300-310
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-592-fa.html

صفای هنروری حدیثه، مشکبید حقیقی محسن. اثربخشی بازی های ریتمیک بر برنامه ریزی و سازماندهی، انعطاف پذیری، بازداری، و فراشناخت کودکان پیش دبستانی . فصلنامه سلامت روان کودک. 1398; 6 (3) :300-310

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-592-fa.html



دوره 6، شماره 3 - ( دوره ششم شماره سوم پاییز 1398 - 1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3991