[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 6، شماره 4 - ( دوره ششم شماره چهارم زمستان 1398 - 1398 ) ::
جلد 6 شماره 4 صفحات 111-120 برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر آموزش حل مسئله بر مهارت های اجتماعی کودکان پیش دبستانی
بهروز فریدمرندی، کیوان کاکابرایی، سعیده السادات حسینی
گروه روان شناسی و مشاوره، واحد کرمانشاه، دانشگاه آزاد اسلامی، کرمانشاه
چکیده:   (869 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۷/۵/۷ | پذیرش: ۱۳۹۸/۱/۲۵ | انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Farid Marandi B, Kakabaraee K, Hosseini S A. The Effect of Problem- Solving Training on Social Skills of Preschool Children. jcmh. 2020; 6 (4) :111-120
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-598-fa.html

فریدمرندی بهروز، کاکابرایی کیوان، حسینی سعیده السادات. تأثیر آموزش حل مسئله بر مهارت های اجتماعی کودکان پیش دبستانی. فصلنامه سلامت روان کودک. 1398; 6 (4) :111-120

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-598-fa.html



دوره 6، شماره 4 - ( دوره ششم شماره چهارم زمستان 1398 - 1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 4075