[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
دوره 7، شماره 3 - ( دوره هفتم شماره سوم پاییز 1399 - 1399 )
جلد 7 شماره 3 صفحات 290-300
برگشت به فهرست نسخه ها
شناسایی و مقایسه سبک های یادگیری بر اساس جنسیت، موضوع درسی، و پایه تحصیلی با تأکید بر روش تحلیل خوشه ای
سیدبهاالدین کریمی
،
یوسف ادیب
،
فیروز محمودی
،
رحیم بدری گرگری
چکیده:
(228 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
نوع مطالعه:
پژوهشي
|
موضوع مقاله:
تخصصي
دریافت: 1397/5/10 | پذیرش: 1397/7/24 | انتشار: 1399/9/17
ارسال پیام به نویسنده مسئول
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
Download citation:
BibTeX
|
RIS
|
EndNote
|
Medlars
|
ProCite
|
Reference Manager
|
RefWorks
Send citation to:
Mendeley
Zotero
RefWorks
کریمی سیدبهاالدین، ادیب یوسف، محمودی فیروز، بدری گرگری رحیم. شناسایی و مقایسه سبک های یادگیری بر اساس جنسیت، موضوع درسی، و پایه تحصیلی با تأکید بر روش تحلیل خوشه ای. فصلنامه سلامت روان کودک. 1399; 7 (3) :290-300
URL:
http://childmentalhealth.ir/article-1-605-fa.html
دوره 7، شماره 3 - ( دوره هفتم شماره سوم پاییز 1399 - 1399 )
برگشت به فهرست نسخه ها
Persian site map -
English site map
- Created in 0.04 seconds with 29 queries by YEKTAWEB 4256