[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 6، شماره 2 - ( دوره ششم شماره دوم تابستان 1398 - 1398 ) ::
جلد 6 شماره 2 صفحات 81-90 برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر آموزش همدلی بر مهارت های حل مسئله اجتماعی دانش آموزان دختر دارای تجربه تروماتیک
مهسا حاتم، عباس ابوالقاسمی، موسی کافی
دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه گیلان، رشت، ایران
چکیده:   (35 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۷/۶/۱۰ | پذیرش: ۱۳۹۸/۱/۲۵ | انتشار: ۱۳۹۸/۵/۲۲
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Hatam M, Abolghasemi A, Kafi M. The Impact of Empathy Training on Social Problem Solving Skills in Female Students with Traumatic Experience. jcmh. 2019; 6 (2) :81-90
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-639-fa.html

حاتم مهسا، ابوالقاسمی عباس، کافی موسی. تأثیر آموزش همدلی بر مهارت های حل مسئله اجتماعی دانش آموزان دختر دارای تجربه تروماتیک. فصلنامه سلامت روان کودک. 1398; 6 (2) :81-90

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-639-fa.html



دوره 6، شماره 2 - ( دوره ششم شماره دوم تابستان 1398 - 1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3925