[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 6، شماره 2 - ( دوره ششم شماره دوم تابستان 1398 - 1398 ) ::
جلد 6 شماره 2 صفحات 41-50 برگشت به فهرست نسخه ها
مطالعه سرعت پردازش عددی، حافظه آشکار و نهان، فعال و منفعل، توانایی نگهداری ذهنی، و مهارت های دیداری – فضایی دانش آموزان با اختلال ریاضی
سمیه کشاورز، علیرضا کاکاوند
چکیده:   (75 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۷/۹/۲۹ | پذیرش: ۱۳۹۸/۵/۱۶ | انتشار: ۱۳۹۸/۵/۱۶
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Keshavarz S, Kakavand A. Study of Numerical Processing Speed, Implicit and Explicit Memory, Active and Passive Memory, Conservation Abilities and Visual-Spatial Skills of Students with Math Disorder. jcmh. 2019; 6 (2) :41-50
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-730-fa.html

کشاورز سمیه، کاکاوند علیرضا. مطالعه سرعت پردازش عددی، حافظه آشکار و نهان، فعال و منفعل، توانایی نگهداری ذهنی، و مهارت های دیداری – فضایی دانش آموزان با اختلال ریاضی. فصلنامه سلامت روان کودک. 1398; 6 (2) :41-50

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-730-fa.html



دوره 6، شماره 2 - ( دوره ششم شماره دوم تابستان 1398 - 1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3925