[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 6، شماره 4 - ( دوره ششم شماره چهارم زمستان 1398 - 1398 ) ::
جلد 6 شماره 4 صفحات 171-180 برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر روش تدریس تکلیفی و اکتشافی در فضای آزاد بر تحول حرکتی و اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی
مینا کشاورز، زهرا فتحی رضائی، سید حجت زمانی ثانی
دانشکده تربیت بدنی، دانشگاه تبریز
چکیده:   (813 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ | پذیرش: ۱۳۹۸/۲/۳۱ | انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Keshavarz M, Fathirezaie Z, Zamani Sani S H. The Intervention of Task and Exploratory Teaching Method in the Outdoor on Motor and Social Development of Preschool Children. jcmh. 2020; 6 (4) :171-180
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-741-fa.html

کشاورز مینا، فتحی رضائی زهرا، زمانی ثانی سید حجت. تأثیر روش تدریس تکلیفی و اکتشافی در فضای آزاد بر تحول حرکتی و اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی. فصلنامه سلامت روان کودک. 1398; 6 (4) :171-180

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-741-fa.html



دوره 6، شماره 4 - ( دوره ششم شماره چهارم زمستان 1398 - 1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 4075