[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 6، شماره 3 - ( دوره ششم شماره سوم پاییز 1398 - 1398 ) ::
جلد 6 شماره 3 صفحات 351-360 برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر مداخله گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی بر حرمت خود و مشکلات اجتماعی دانش آموزان دارای نشانه های اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی
اشکان ناصح
گروه روان شناسی، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه گیلان، رشت، ایران
چکیده:   (217 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۸/۶/۱۸ | پذیرش: ۱۳۹۸/۸/۲۵ | انتشار: ۱۳۹۸/۸/۲۵
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Naseh A. The Effect of Mindfulness-Based Group Intervention on the Self-Esteem and Social Problems among Students with Attention Deficit/ Hyperactivity Disorder Symptoms. jcmh. 2019; 6 (3) :351-360
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-895-fa.html

ناصح اشکان. تأثیر مداخله گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی بر حرمت خود و مشکلات اجتماعی دانش آموزان دارای نشانه های اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی. فصلنامه سلامت روان کودک. 1398; 6 (3) :351-360

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-895-fa.html



دوره 6، شماره 3 - ( دوره ششم شماره سوم پاییز 1398 - 1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3991