[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 9، شماره 1 - ( دوره نهم شماره اول بهار 1401 - 1401 ) ::
جلد 9 شماره 1 صفحات 110-80 برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر بازی شناختی چاکی و نلی بر مهارت‌های کنش­ اجرایی سرد و گرم در جهت گسترش مهارت‌های آمادگی ورود به مدرسه در کودکان پیش‌دبستانی
فاطمه فرزادی1 ، ناصر بهروزی* 1، منیجه شهنی ییلاق1 ، مرتضی امیدیان1
1- گروه روان‌شناسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایران
چکیده:   (295 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
شماره‌ی مقاله: 3
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1400/1/26 | پذیرش: 1400/12/20 | انتشار: 1401/1/16
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Farzadi F, Behroozy N, Sheheyni Yealagh M, Omidian M. The Effect of Chucky & Nelly Cognitive Game on Hot and Cold Executive Function Skills of Developing Skills for School Readiness in Preschool Children. J Child Ment Health. 2022; 9 (1) :80-110
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1128-fa.html

فرزادی فاطمه، بهروزی ناصر، شهنی ییلاق منیجه، امیدیان مرتضی. تأثیر بازی شناختی چاکی و نلی بر مهارت‌های کنش­ اجرایی سرد و گرم در جهت گسترش مهارت‌های آمادگی ورود به مدرسه در کودکان پیش‌دبستانی. فصلنامه سلامت روان کودک. 1401; 9 (1) :110-80

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1128-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 9، شماره 1 - ( دوره نهم شماره اول بهار 1401 - 1401 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 29 queries by YEKTAWEB 4410