1- گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، واحد تهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران 2- گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه تهران، ایران 3- گروه هوش ماشین و رباتیک، دانشگاه تهران، ایران
چکیده: (231 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
شمارهی مقاله: 3
نوع مطالعه: پژوهشي |
موضوع مقاله: تخصصي دریافت: 1400/12/3 | پذیرش: 1401/7/12 | انتشار: 1401/10/26
kazemi A, estaki M, ghobaribonab M, moradisabzevar M. Development and Validation of Emotional Intelligence Questionnaire (parent form) for Assessment of Children. J Child Ment Health 2022; 9 (3) :70-80 URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1245-fa.html