[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 10، شماره 1 - ( دوره دهم شماره اول بهار 1402 - 1402 ) ::
جلد 10 شماره 1 صفحات 60-40 برگشت به فهرست نسخه ها
رابطه عملکرد خانواده با تحمل پریشانی در دانش ­آموزان دختر: نقش واسطه ­ای حرمت خود
راضیه حاجی شریفی1 ، سمیه کشاورز* 2، علیرضا کاکاوند2
1- دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه بین­ المللی امام خمینی (ره)، قزوین، ایران
2- گروه روان­شناسی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه بین­ المللی امام خمینی (ره)، قزوین، ایران
چکیده:   (130 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
شماره‌ی مقاله: 2
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1401/4/14 | پذیرش: 1402/2/30 | انتشار: 1402/2/30
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Haji Sharifi R, Keshavarz S, Kakavand A. The relationship between family functioning and distress tolerance in female students: The mediating role of self-esteem. J Child Ment Health 2023; 10 (1) :40-60
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1280-fa.html

حاجی شریفی راضیه، کشاورز سمیه، کاکاوند علیرضا. رابطه عملکرد خانواده با تحمل پریشانی در دانش ­آموزان دختر: نقش واسطه ­ای حرمت خود. فصلنامه سلامت روان کودک. 1402; 10 (1) :40-60

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1280-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 10، شماره 1 - ( دوره دهم شماره اول بهار 1402 - 1402 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 29 queries by YEKTAWEB 4570