[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 8، شماره 2 - ( دوره هشتم شماره دوم تابستان 1400 - 1400 ) ::
جلد 8 شماره 2 صفحات 70-100 برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی عناصر الگوی برنامه‌درسی مبتنی بر مغز در دوره ‌پیش‌دبستانی و اعتباربخشی آن (پژوهش کیفی)
رامین نوظهوری پهرآباد* 1، اسکندر فتحی آذر2 ، یوسف ادیب2 ، حسن بافنده قراملکی3 ، سمیه رسولی1
1- دانشکده‌ علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه تبریز، ایران
2- گروه علوم تربیتی، دانشکده‌ علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه تبریز، ایران
3- گروه روان شناسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، ایران
چکیده:   (263 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1397/10/14 | پذیرش: 1398/3/11 | انتشار: 1400/6/20
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Nozohouri R, fathiazar E, adib Y, Rasouli S. A Study of the Elements of Brain based Curriculum model in Pre-school and its Accreditation. J Child Ment Health. 2021; 8 (2) :70-100
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-742-fa.html

نوظهوری پهرآباد رامین، فتحی آذر اسکندر، ادیب یوسف، بافنده قراملکی حسن، رسولی سمیه. بررسی عناصر الگوی برنامه‌درسی مبتنی بر مغز در دوره ‌پیش‌دبستانی و اعتباربخشی آن (پژوهش کیفی). فصلنامه سلامت روان کودک. 1400; 8 (2) :70-100

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-742-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 8، شماره 2 - ( دوره هشتم شماره دوم تابستان 1400 - 1400 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 29 queries by YEKTAWEB 4331