[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 8، شماره 1 - ( دوره هشتم شماره اول بهار 1400 - 1400 ) ::
جلد 8 شماره 1 صفحات 120-150 برگشت به فهرست نسخه ها
برنامه توسعه حرفه ای آموزش معلمان بر اساس تمرینات مبتنی بر شواهد برای دانش آموزان با اختلال طیف اوتیسم : مطالعه مروری نظام مند
غلامعلی افروز، عباسعلی تقی پور جوان، سعید حسن زاده، مسعود غلامعلی لواسانی
دانشگاه تهران
چکیده:   (1381 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1398/4/13 | پذیرش: 1398/6/28 | انتشار: 1400/3/8
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

afrooz G, taghipour javan A, hasanzade S, Gholamali Lavasani M. The Professional Development Program for Teaching Teachers Based on Evidence-Based practices for Students with Autism Spectrum Disorders: A Systematic Review study. J Child Ment Health. 2021; 8 (1) :120-150
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-855-fa.html

افروز غلامعلی، تقی پور جوان عباسعلی، حسن زاده سعید، غلامعلی لواسانی مسعود. برنامه توسعه حرفه ای آموزش معلمان بر اساس تمرینات مبتنی بر شواهد برای دانش آموزان با اختلال طیف اوتیسم : مطالعه مروری نظام مند. فصلنامه سلامت روان کودک. 1400; 8 (1) :120-150

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-855-fa.html



دوره 8، شماره 1 - ( دوره هشتم شماره اول بهار 1400 - 1400 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 29 queries by YEKTAWEB 4319