You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
سخن سردبیر: آزمایش روان شناختی کودک: از تشخیص پاراکلینیکی تا قضاوت کلینیکی عباسعلی حسین خانزاده
*چکیده -
متن کامل (PDF)
الگوی رفتارکلاسی و خودناتوانسازی تحصیلی در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص محمد نریمانی، ساناز عینی
*، رامین تقوی
چکیده -
متن کامل (PDF)
ویژگیهای شخصیتی و نظام های بازداری و فعال ساز رفتاری در دانش آموزان مبتلا به اختلال رفتار هنجاری و نارسایی توجه - فزون کنشی محمد مشکانی
*، حسین ملک محمدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
سطح انگیزش، خودپنداشت و نگرش نسبت به خواندن در دانشآموزان نارساخوان آیدا یحیی زاده
*، رقیه کریمی، مهدیس حسن نیا جورشری
چکیده -
متن کامل (PDF)
رابطه علّی خشونت فیزیکی و عاطفی والدین با مدیریت خشم و رفتارهای پرخاشگرانه کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای با میانجیگری رابطه والد- فرزند و همدلی ناصر بهروزی، فاطمه فرزادی
*، حمید فرامرزی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش مدیریت تنیدگی مبتنی بر رویآورد شناختی- رفتاری بر بهبود رابطه والد- کودک و بهزیستی روانشناختی مادران کودکان کم توان ذهنی فاطمه رهبر کرباسدهی
*، عباس ابوالقاسمی، ابراهیم رهبر کرباسدهی
چکیده -
متن کامل (PDF)
رابطه مشکلات دلبستگی با علائم اختلال نافرمانی مقابله ای کودکان خلیل اسماعیل پور
*، افروز میر، احمد زارعی
چکیده -
متن کامل (PDF)
نقش انگیزش تحصیلی در تبیین رفتارهای پرخطر دانش آموزان اقشار آسیبپذیر زبیر صمیمی
*، حبیبه حیرتی، سمیه رامش، مسلم کردتمینی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر موسیقی درمانی غیرفعال بر نشانه ها، نارسایی ارتباطی و تعامل اجتماعی کودکان مبتلا به طیف اوتیسم زینب خانجانی، زهرا خاک نژاد
*چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر راهبردهای مقابله با تنیدگی بر رضایت زناشویی و تنیدگی والدین کودکان کم توان ذهنی تمجید کریمی
*، فاطمه رنگرزیان، زینب مباشر امینی
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue