[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 6، شماره 4 - ( دوره ششم شماره چهارم زمستان 1398 - 1398 ) ::
جلد 6 شماره 4 صفحات 61-70 برگشت به فهرست نسخه ها
اثربخشی آموزش به روش یادگیری مشارکتی درانگیزه تحصیلی و مهار هیجان در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / فزون‌کنشی
فریده شریفی شایان، غلامحسین انتصارفومنی، مسعود حجازی
گروه روان شناسی، واحد زنجان، دانشگاه آزاداسلامی، زنجان
چکیده:   (915 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۸/۴/۲۶ | پذیرش: ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ | انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Sharifi Shayan F, Entesar Fouman G H I, Hejazi M. The Effectiveness of Collaborative Learning Method on Academic Motivation and Emotion Control in Children with Attention Deficit / Hyperactivity Disorder. jcmh. 2020; 6 (4) :61-70
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-863-fa.html

شریفی شایان فریده، انتصارفومنی غلامحسین، حجازی مسعود. اثربخشی آموزش به روش یادگیری مشارکتی درانگیزه تحصیلی و مهار هیجان در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / فزون‌کنشی. فصلنامه سلامت روان کودک. 1398; 6 (4) :61-70

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-863-fa.html



دوره 6، شماره 4 - ( دوره ششم شماره چهارم زمستان 1398 - 1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 4075