1- دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایران 2- گروه روانشناسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایران
چکیده: (40 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
شمارهی مقاله: 6
نوع مطالعه: مروری |
موضوع مقاله: تخصصي دریافت: 1404/8/11 | پذیرش: 1404/10/6 | انتشار: 1404/10/7
Eivaznezhad Firouzsalari A, Narimani M, Basharpoor S, Mousavi S M. Effectiveness of the learning to BREATHE mindfulness curriculum on adolescent psychological outcomes: A systematic review. J Child Ment Health 2025; 12 (4) : 6 URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1551-fa.html