[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اعضای هیئت تحریریه بین المللی
اعضای هیئت تحریریه دانشگاههای ایران
کمیته اجرایی
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
شناسنامه نشریه
معرفی سردبیر
آمار و اطلاعات فصلنامه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای ترجمه اصطلاحات تخصصی
راهنمای نوشتار معادل های غیرتخصصی
الگوی گزارش برخی از مهمترین آزمون های آماری
فرم ارسال مقاله
فرم تعهدنامه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
هزینه انتشار
سیاست نشریه در مبارزه با سرقت علمی
برای داوران
راهنمای داوران
دستورالعمل داوری مقالات
کمیته اصلی داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
معرفی کتاب
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
معرفی کلینیک روان شناسی کودک و نوجوان
مهمترین ناشران داخلی و خارجی
مهمترین مراکز درمانی روانشناسی و انجمن های علمی
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
کانال تلگرام فصلنامه
کانال تلگرام:
https://t.me/childmentalhealth
اینستاگرام نشریه:
abbasalihosseinkhanzadeh
نمایه شده در
دوره 4، شماره 2 - ( دوره چهارم شماره دوم تابستان 1396 - 1396 )
برگشت به فهرست نسخه ها
سخن سردبیر: از آغاز تا امروز
ص. 2-1
(3350 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1259 دریافت)
ارزیابی تفاوت های جنسی از نظر سطوح فاجعه پنداری درد در والدین کودکان مبتلابه سردرد
ص. 13-3
غزاله اکبرزاده
،
حجت دانیالی
*
،
مجتبی حبیبی
،
محسن جوادزاده
،
سیران رنجبر
،
امیر آزوره
چکیده
(5381 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1598 دریافت)
تأثیر مداخله مبتنی بر نظریه ذهن و آموزش مهارتهای اجتماعی بر نشانههای کودکان مبتلابه اختلال رفتار هنجاری
ص. 24-14
حسین فرخی
*
،
وحید مصطفی پور
،
فرامرز سهرابی
چکیده
(5630 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2914 دریافت)
مدل ساختاری نقش کنش های اجرایی در عملکرد یادگیری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خاص
ص. 36-25
هادی تقی زاده
،
امان اله سلطانی
*
،
حمد اله منظری توکلی
،
زهرا زین الدینی میمند
چکیده
(6205 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5176 دریافت)
تأثیر رضایت از نام بر اضطراب کلاس درس، حرمت خود، کمرویی، و عملکرد تحصیلی دانشآموزان
ص. 48-37
سید ولی اله موسوی
،
سیمین صفری
،
سجاد رضائی
*
چکیده
(5297 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2553 دریافت)
تأثیر درمان مبتنی بر کیفیت زندگی بر بهبود سرمایه روانشناختی و ابعاد آن در مادران کودکان کمتوان ذهنی
ص. 59-49
صدیقه آقایی
،
زهرا یوسفی
*
چکیده
(5356 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1994 دریافت)
مطالعه کیفیت زندگی والدین دارای بیش از یک فرزند با نیازهای ویژه
ص. 70-60
مریم طهرانی زاده
*
،
محمد سعید مردوخی
،
رقیه حاجی رستملو
چکیده
(5200 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2510 دریافت)
مقایسه ویژگی های ترسیمی کودکان در خانواده های تک فرزند و چند فرزند بر اساس آزمون ترسیم خانواده
ص. 81-71
حسین کاویان فر
،
حبیب الله نادری
،
عادله اصلی پور
*
چکیده
(6214 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2227 دریافت)
تأثیر آموزش تنظیم هیجان بر شناخت اجتماعی و کنش های اجرایی کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم
ص. 91-82
آرزو رضایی
،
ملیحه سادات کاظمی
*
چکیده
(6123 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2210 دریافت)
رابطه شوخ طبعی و سبک های مقابله ای پدران با سطح سازش یافتگی فرزندان
ص. 103-92
ربابه قربانی
،
علی حسینایی
*
،
بهنوش الهی
چکیده
(4651 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1683 دریافت)
تأثیر آموزش سبک های والدگری مبتنی بر پذیرش و تعهد به مادران بر اضطراب جدایی و نافرمانی کودکان
ص. 115-104
ماهره سلیمی سودرجانی
،
زهرا یوسفی
*
چکیده
(6683 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2703 دریافت)
مطالعه همدلی شناختی در دانش آموزان با پرخاشگری ارتباطی و آشکار
ص. 124-116
سعیده کاجی اصفهانی
*
،
مژگان عارفی
،
اصغر آقایی جشوقانی
،
مسلم اصلی آزاد
،
طاهره فرهادی
چکیده
(5599 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3049 دریافت)
بررسی نقش واسطه ای اضطراب امتحان در ارتباط اهمال کاری با رفتارهای پرخطر
ص. 134-125
سید علی کاظمی رضایی
،
صابر سعید پور
*
،
ربابه نوری
،
فرشاد احمدی
،
مهدی پارویی
چکیده
(5872 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2744 دریافت)
مقایسه راهبردهای مقابله ای و کیفیت دلبستگی دانش آموزان مبتلا و غیرمبتلا به اختلال وسواس - بی اختیاری
ص. 145-135
فرحناز شاکه نیا
*
،
محمدباقر کجباف
،
طاهره گلکاری
چکیده
(4948 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1807 دریافت)
تأثیر درمان مبتنی بر تحریکات بینایی بر کاهش علائم اختلال یادگیری املانویسی
ص. 155-146
محمد شادبافی
*
،
زینب خانجانی
چکیده
(4936 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1341 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.1 seconds with 72 queries by YEKTAWEB 4714