[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اعضای هیئت تحریریه بین المللی
اعضای هیئت تحریریه دانشگاههای ایران
کمیته اجرایی
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
شناسنامه نشریه
معرفی سردبیر
آمار و اطلاعات فصلنامه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای ترجمه اصطلاحات تخصصی
راهنمای نوشتار معادل های غیرتخصصی
الگوی گزارش برخی از مهمترین آزمون های آماری
فرم ارسال مقاله
فرم تعهدنامه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
هزینه انتشار
سیاست نشریه در مبارزه با سرقت علمی
برای داوران
راهنمای داوران
دستورالعمل داوری مقالات
کمیته اصلی داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
معرفی کتاب
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
معرفی کلینیک روان شناسی کودک و نوجوان
مهمترین ناشران داخلی و خارجی
مهمترین مراکز درمانی روانشناسی و انجمن های علمی
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
کانال تلگرام فصلنامه
کانال تلگرام:
https://t.me/childmentalhealth
اینستاگرام نشریه:
abbasalihosseinkhanzadeh
نمایه شده در
دوره 4، شماره 2 - ( دوره چهارم شماره دوم تابستان 1396 - 1396 )
برگشت به فهرست نسخه ها
سخن سردبیر: از آغاز تا امروز
ص. 2-1
(3720 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1389 دریافت)
ارزیابی تفاوت های جنسی از نظر سطوح فاجعه پنداری درد در والدین کودکان مبتلابه سردرد
ص. 13-3
غزاله اکبرزاده
،
حجت دانیالی
*
،
مجتبی حبیبی
،
محسن جوادزاده
،
سیران رنجبر
،
امیر آزوره
چکیده
(6004 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1737 دریافت)
تأثیر مداخله مبتنی بر نظریه ذهن و آموزش مهارتهای اجتماعی بر نشانههای کودکان مبتلابه اختلال رفتار هنجاری
ص. 24-14
حسین فرخی
*
،
وحید مصطفی پور
،
فرامرز سهرابی
چکیده
(6260 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3067 دریافت)
مدل ساختاری نقش کنش های اجرایی در عملکرد یادگیری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خاص
ص. 36-25
هادی تقی زاده
،
امان اله سلطانی
*
،
حمد اله منظری توکلی
،
زهرا زین الدینی میمند
چکیده
(7117 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5377 دریافت)
تأثیر رضایت از نام بر اضطراب کلاس درس، حرمت خود، کمرویی، و عملکرد تحصیلی دانشآموزان
ص. 48-37
سید ولی اله موسوی
،
سیمین صفری
،
سجاد رضائی
*
چکیده
(6103 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2706 دریافت)
تأثیر درمان مبتنی بر کیفیت زندگی بر بهبود سرمایه روانشناختی و ابعاد آن در مادران کودکان کمتوان ذهنی
ص. 59-49
صدیقه آقایی
،
زهرا یوسفی
*
چکیده
(6427 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2152 دریافت)
مطالعه کیفیت زندگی والدین دارای بیش از یک فرزند با نیازهای ویژه
ص. 70-60
مریم طهرانی زاده
*
،
محمد سعید مردوخی
،
رقیه حاجی رستملو
چکیده
(5920 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2707 دریافت)
مقایسه ویژگی های ترسیمی کودکان در خانواده های تک فرزند و چند فرزند بر اساس آزمون ترسیم خانواده
ص. 81-71
حسین کاویان فر
،
حبیب الله نادری
،
عادله اصلی پور
*
چکیده
(6972 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2441 دریافت)
تأثیر آموزش تنظیم هیجان بر شناخت اجتماعی و کنش های اجرایی کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم
ص. 91-82
آرزو رضایی
،
ملیحه سادات کاظمی
*
چکیده
(6868 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2397 دریافت)
رابطه شوخ طبعی و سبک های مقابله ای پدران با سطح سازش یافتگی فرزندان
ص. 103-92
ربابه قربانی
،
علی حسینایی
*
،
بهنوش الهی
چکیده
(5221 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1864 دریافت)
تأثیر آموزش سبک های والدگری مبتنی بر پذیرش و تعهد به مادران بر اضطراب جدایی و نافرمانی کودکان
ص. 115-104
ماهره سلیمی سودرجانی
،
زهرا یوسفی
*
چکیده
(7638 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2895 دریافت)
مطالعه همدلی شناختی در دانش آموزان با پرخاشگری ارتباطی و آشکار
ص. 124-116
سعیده کاجی اصفهانی
*
،
مژگان عارفی
،
اصغر آقایی جشوقانی
،
مسلم اصلی آزاد
،
طاهره فرهادی
چکیده
(6338 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3260 دریافت)
بررسی نقش واسطه ای اضطراب امتحان در ارتباط اهمال کاری با رفتارهای پرخطر
ص. 134-125
سید علی کاظمی رضایی
،
صابر سعید پور
*
،
ربابه نوری
،
فرشاد احمدی
،
مهدی پارویی
چکیده
(6446 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2905 دریافت)
مقایسه راهبردهای مقابله ای و کیفیت دلبستگی دانش آموزان مبتلا و غیرمبتلا به اختلال وسواس - بی اختیاری
ص. 145-135
فرحناز شاکه نیا
*
،
محمدباقر کجباف
،
طاهره گلکاری
چکیده
(5694 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1954 دریافت)
تأثیر درمان مبتنی بر تحریکات بینایی بر کاهش علائم اختلال یادگیری املانویسی
ص. 155-146
محمد شادبافی
*
،
زینب خانجانی
چکیده
(5535 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1511 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.09 seconds with 72 queries by YEKTAWEB 4732