[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 9، شماره 2 - ( دوره نهم شماره دوم تابستان 1401 - 1401 ) ::
جلد 9 شماره 2 صفحات 90-70 برگشت به فهرست نسخه ها
اثربخشی آموزش مهارت­ های تنظیم هیجان بر اهمال­ کاری تحصیلی و انعطاف­ پذیری شناختی دانش ­آموزان با اعتیاد به فضای مجازی
مجید برادران* 1، فرزانه رنجبر نوشری1
1- دانشگاه پیام نور
چکیده:   (102 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
شماره‌ی مقاله: 3
واژه‌های کلیدی: تنظیم هیجان، اهمال کاری تحصیلی، انعطاف‌پذیری شناختی، فضای مجازی
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1400/3/22 | پذیرش: 1401/4/17 | انتشار: 1401/6/15
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

baradaran M, Ranjbar Noushari F. Effectiveness of Emotion Regulation Skills Training on Academic Procrastination and Cognitive Flexibility among Students with Cyberspace Addicted. J Child Ment Health. 2022; 9 (2) :70-90
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1148-fa.html

برادران مجید، رنجبر نوشری فرزانه. اثربخشی آموزش مهارت­ های تنظیم هیجان بر اهمال­ کاری تحصیلی و انعطاف­ پذیری شناختی دانش ­آموزان با اعتیاد به فضای مجازی. فصلنامه سلامت روان کودک. 1401; 9 (2) :90-70

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1148-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 9، شماره 2 - ( دوره نهم شماره دوم تابستان 1401 - 1401 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 29 queries by YEKTAWEB 4463