[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 8، شماره 4 - ( دوره هشتم شماره چهارم زمستان 1400 - 1400 ) ::
جلد 8 شماره 4 صفحات 70-40 برگشت به فهرست نسخه ها
اثربخشی پسخوراند زیستی بر بهبود عملکرد خواندن و ادراک دیداری- حرکتی کودکان با نارساخوانی
نازنین عباسی فشمی* 1، بهمن اکبری2 ، عباسعلی حسین خانزاده3
1- گروه روان­شناسی، واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایران
2- گروه روان­ شناسی، واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایران
3- گروه روان­ شناسی، واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایران؛ و گروه روان­ شناسی،دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه گیلان، رشت، ایران
چکیده:   (452 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
شماره‌ی مقاله: 2
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1400/6/24 | پذیرش: 1400/8/11 | انتشار: 1400/10/15
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Abbasi Fashami N, Akbari B, Hosseinkhanzadeh A A. The Effectiveness of Neurofeedback on Improvement of Reading Performance and Visual – Motor Perception in Children with Dyslexia. J Child Ment Health. 2021; 8 (4) :40-70
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1195-fa.html

عباسی فشمی نازنین، اکبری بهمن، حسین خانزاده عباسعلی. اثربخشی پسخوراند زیستی بر بهبود عملکرد خواندن و ادراک دیداری- حرکتی کودکان با نارساخوانی. فصلنامه سلامت روان کودک. 1400; 8 (4) :70-40

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1195-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 8، شماره 4 - ( دوره هشتم شماره چهارم زمستان 1400 - 1400 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 29 queries by YEKTAWEB 4374