[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 9، شماره 2 - ( دوره نهم شماره دوم تابستان 1401 - 1401 ) ::
جلد 9 شماره 2 صفحات 60-40 برگشت به فهرست نسخه ها
طراحی و اعتباریابی برنامه مداخله مبتنی بر سیستم‌های یادگیری چندگانه برای دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص با نارسایی در خواندن: مطالعه فراترکیب
سمیه رسولی1 ، شهرام واحدی* 1، علی قره داغی1 ، شهروز نعمتی1
1- دانشگاه تبریز
چکیده:   (103 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
شماره‌ی مقاله: 2
واژه‌های کلیدی: اختلال یادگیری خاص، سیستم‌های یادگیری، نارساخوانی
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1400/9/22 | پذیرش: 1401/6/15 | انتشار: 1401/6/15
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

rasouli S, vahedi S, Qaradaghi A, Nemati S. Design and Validation of an Intervention Program Based on Multiple Learning Systems for Students with Specific Learning Disabilities with Reading Deficiency: A Synthesizing Research. J Child Ment Health. 2022; 9 (2) :40-60
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1222-fa.html

رسولی سمیه، واحدی شهرام، قره داغی علی، نعمتی شهروز. طراحی و اعتباریابی برنامه مداخله مبتنی بر سیستم‌های یادگیری چندگانه برای دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص با نارسایی در خواندن: مطالعه فراترکیب. فصلنامه سلامت روان کودک. 1401; 9 (2) :60-40

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1222-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 9، شماره 2 - ( دوره نهم شماره دوم تابستان 1401 - 1401 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 29 queries by YEKTAWEB 4463