[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 9، شماره 2 - ( دوره نهم شماره دوم تابستان 1401 - 1401 ) ::
جلد 9 شماره 2 صفحات 220-210 برگشت به فهرست نسخه ها
مدل­ یابی علّی خلاقیت بر مبنای بهزیستی­ روان­شناختی با نقش میانجی خودکارآمدپنداری در دانش ­آموزان
زهره آهنگر قربانی* 1، اکبر عطادخت2 ، نیلوفر میکائیلی2 ، نادر حاجلو2
1- دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه محقق اردبیلی، ایران
2- گروه روان‌شناسی،دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه محقق اردبیلی، ایران
چکیده:   (82 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
شماره‌ی مقاله: 7
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1400/11/11 | پذیرش: 1401/8/14 | انتشار: 1401/8/14
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Ahangar Ghorbani Z, Atadokht A, Mikaeili N, Hajloo N. Causal Modeling of Creativity Based on Psychological Well-being with a Mediating Role of Self-Efficacy Among Students. J Child Ment Health 2022; 9 (2) :210-220
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1235-fa.html

آهنگر قربانی زهره، عطادخت اکبر، میکائیلی نیلوفر، حاجلو نادر. مدل­ یابی علّی خلاقیت بر مبنای بهزیستی­ روان­شناختی با نقش میانجی خودکارآمدپنداری در دانش ­آموزان. فصلنامه سلامت روان کودک 1401; 9 (2) :220-210

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1235-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 9، شماره 2 - ( دوره نهم شماره دوم تابستان 1401 - 1401 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 29 queries by YEKTAWEB 4514