[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 9، شماره 2 - ( دوره نهم شماره دوم تابستان 1401 - 1401 ) ::
جلد 9 شماره 2 صفحات 240-230 برگشت به فهرست نسخه ها
اثربخشی برنامه درسی ارتقاء ذهن بر بهزیستی روان‌شناختی و ویژگی‌های شخصیتی دانش‌آموزان دختر
مریم پورمیرزایی1 ، مسعود باقری* 1، قاسم عسکری زاده1
1- بخش روان‌شناسی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه شهید باهنر، کرمان، ایران
چکیده:   (101 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
شماره‌ی مقاله: 8
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1401/1/21 | پذیرش: 1401/8/14 | انتشار: 1401/8/14
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Poormirzaei M, Bagheri M, Askarizadeh G. The Effectiveness of MindUP Curriculum on Psychological Well-being and Personality Traits of Girl Students. J Child Ment Health 2022; 9 (2) :230-240
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1254-fa.html

پورمیرزایی مریم، باقری مسعود، عسکری زاده قاسم. اثربخشی برنامه درسی ارتقاء ذهن بر بهزیستی روان‌شناختی و ویژگی‌های شخصیتی دانش‌آموزان دختر. فصلنامه سلامت روان کودک 1401; 9 (2) :240-230

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1254-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 9، شماره 2 - ( دوره نهم شماره دوم تابستان 1401 - 1401 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 29 queries by YEKTAWEB 4514