[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 9، شماره 3 - ( دوره نهم شماره سوم پاییز 1401 - 1401 ) ::
جلد 9 شماره 3 صفحات 110-90 برگشت به فهرست نسخه ها
مدل­یابی اشتیاق تحصیلی بر اساس هویت تحصیلی با میانجی‌گری بهزیستی تحصیلی دانش ­آموزان
صفورا باب السلام1 ، احمد غضنفری* 2، رضا احمدی2
1- گروه روان­شناسی تربیتی، واحد شهرکرد، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرکرد، ایران
2- گروه روان­شناسی، واحد شهرکرد، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرکرد، ایران
چکیده:   (147 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
شماره‌ی مقاله: 4
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1401/5/12 | پذیرش: 1401/8/14 | انتشار: 1401/11/4
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

babosalam S, ghazanfari A, ahmadi R. En. J Child Ment Health 2022; 9 (3) :90-110
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1284-fa.html

باب السلام صفورا، غضنفری احمد، احمدی رضا. مدل­یابی اشتیاق تحصیلی بر اساس هویت تحصیلی با میانجی‌گری بهزیستی تحصیلی دانش ­آموزان. فصلنامه سلامت روان کودک 1401; 9 (3) :110-90

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1284-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 9، شماره 3 - ( دوره نهم شماره سوم پاییز 1401 - 1401 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 29 queries by YEKTAWEB 4540