[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
دوره 9، شماره 3 - ( دوره نهم شماره سوم پاییز 1401 - 1401 )
جلد 9 شماره 3 صفحات 110-90
برگشت به فهرست نسخه ها
مدلیابی اشتیاق تحصیلی بر اساس هویت تحصیلی با میانجیگری بهزیستی تحصیلی دانش آموزان
صفورا باب السلام
1
،
احمد غضنفری
*
2
،
رضا احمدی
2
1- گروه روانشناسی تربیتی، واحد شهرکرد، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرکرد، ایران
2- گروه روانشناسی، واحد شهرکرد، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرکرد، ایران
چکیده:
(147 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
شمارهی مقاله: 4
نوع مطالعه:
پژوهشي
|
موضوع مقاله:
تخصصي
دریافت: 1401/5/12 | پذیرش: 1401/8/14 | انتشار: 1401/11/4
ارسال پیام به نویسنده مسئول
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
Download citation:
BibTeX
|
RIS
|
EndNote
|
Medlars
|
ProCite
|
Reference Manager
|
RefWorks
Send citation to:
Mendeley
Zotero
RefWorks
babosalam S, ghazanfari A, ahmadi R. En. J Child Ment Health 2022; 9 (3) :90-110
URL:
http://childmentalhealth.ir/article-1-1284-fa.html
باب السلام صفورا، غضنفری احمد، احمدی رضا. مدلیابی اشتیاق تحصیلی بر اساس هویت تحصیلی با میانجیگری بهزیستی تحصیلی دانش آموزان. فصلنامه سلامت روان کودک 1401; 9 (3) :110-90
URL:
http://childmentalhealth.ir/article-1-1284-fa.html
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.
دوره 9، شماره 3 - ( دوره نهم شماره سوم پاییز 1401 - 1401 )
برگشت به فهرست نسخه ها
Persian site map -
English site map
- Created in 0.04 seconds with 29 queries by YEKTAWEB 4540