[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 9، شماره 2 - ( دوره نهم شماره دوم تابستان 1401 - 1401 ) ::
جلد 9 شماره 2 صفحات 200-170 برگشت به فهرست نسخه ها
تبیین روابط علی بین انعطاف‌پذیری شناختی و رگه‌های اختلال شخصیت مرزی در دانش‌آموزان: نقش میانجی سبک‌های حل مسئله
محدثه فاطمی نیا1 ، فریبا حسنی* 2، احمد برجعلی3 ، فاطمه گلشنی2
1- واحد تهران مرکز، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
2- گروه روان‌شناسی، واحد تهران مرکز، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
3- گروه روان‌شناسی، دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران
چکیده:   (133 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
شماره‌ی مقاله: 6
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1401/6/23 | پذیرش: 1401/7/16 | انتشار: 1401/7/26
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Fateminia M, Hasani F, Birjali A, Golshani F. Article. J Child Ment Health 2022; 9 (2) :170-200
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1302-fa.html

فاطمی نیا محدثه، حسنی فریبا، برجعلی احمد، گلشنی فاطمه. تبیین روابط علی بین انعطاف‌پذیری شناختی و رگه‌های اختلال شخصیت مرزی در دانش‌آموزان: نقش میانجی سبک‌های حل مسئله. فصلنامه سلامت روان کودک 1401; 9 (2) :200-170

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1302-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 9، شماره 2 - ( دوره نهم شماره دوم تابستان 1401 - 1401 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 29 queries by YEKTAWEB 4514