[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 9، شماره 2 - ( دوره نهم شماره دوم تابستان 1401 - 1401 ) ::
جلد 9 شماره 2 صفحات 120-100 برگشت به فهرست نسخه ها
اثربخشی برنامۀ آموزش حل مسئله بر گسترۀ توجه دانش آموزان با نشانگان داون
مریم صیدی1 ، غلامعلی افروز* 2، لیلا کاشانی وحید1 ، علی اکبر ارجمندنیا2 ، کیوان کاکابرایی3
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
2- دانشگاه تهران
3- دانشگاه ازاد اسلامی واحد کرمانشا
چکیده:   (128 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
شماره‌ی مقاله: 4
واژه‌های کلیدی: آموزش حل مسئله، دانش آموزان با نشانگان داون، گسترۀ توجه
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1401/2/16 | پذیرش: 1401/5/28 | انتشار: 1401/6/15
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

seidy M, afrooz G, Kashani Vahid L, arjmandnia A, kakabaraee K. The Effectiveness of Problem Solving Training Program on The Attention Span Students with Down Syndrome. J Child Ment Health. 2022; 9 (2) :100-120
URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1260-fa.html

صیدی مریم، افروز غلامعلی، کاشانی وحید لیلا، ارجمندنیا علی اکبر، کاکابرایی کیوان. اثربخشی برنامۀ آموزش حل مسئله بر گسترۀ توجه دانش آموزان با نشانگان داون. فصلنامه سلامت روان کودک. 1401; 9 (2) :120-100

URL: http://childmentalhealth.ir/article-1-1260-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 9، شماره 2 - ( دوره نهم شماره دوم تابستان 1401 - 1401 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 29 queries by YEKTAWEB 4463