[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
مهمترین ناشران داخلی و خارجی::
مهمترین مراکز درمانی روانشناسی و انجمن های علمی::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
کانال تلگرام فصلنامه

AWT IMAGE

کانال تلگرام:
  https://t.me/childmentalhealth  
اینستاگرام نشریه:
abbasalihosseinkhanzadeh

..
نمایه شده در


 







 





..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML سخن سردبیر: از مرگ اندیشی خداباورانه آرامش بخش تا مرگ نااندیشی خداناباورانه هراس انگیز - بخش دوم
عباسعلی حسین خانزاده *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر برنامه مداخله‌ای چندوجهی (آموزش یکپارچگی حسی- حرکتی در سطح کودک و والدین) بر نگرش و عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان
رقیه کریمی لیچاهی، بهمن اکبری *، عباسعلی حسین خانزاده، سامره اسدی مجره
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه‌ واکنش‌های پرخاشگرانه، افسرده‌وار و مکانیسم دفاعی واپس‌روی در کودکان دارای خواهر یا برادر با و بدون اختلال طیف اوتیسم و نشانگان داون بر اساس آزمون ترسیم خانواده
فاطمه درفشی، اشکان ناصح *، سجاد رضایی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی عناصر الگوی برنامه ‌درسی مبتنی بر مغز در دوره ‌پیش‌دبستانی و اعتباربخشی آن (پژوهش کیفی)
رامین نوظهوری پهرآباد *، اسکندر فتحی آذر، یوسف ادیب، حسن بافنده قراملکی، سمیه رسولی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثر بخشی آموزش تقویت حواس پنج‌گانه بر توانمندی شناختی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی
ملکه سادات سیدی، سمانه سادات طباطبائی *، تکتم سادات طباطبائی، فاطمه شهابی زاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML واکاوی و شناسایی ‌مؤلفه‌های کیفیت فرایند تعامل مربی–کودک: پژوهش کیفی
سکینه راه پیما آغمیونی، فریبرز درتاج *، ابوطالب سعادتی شامیر، خدیجه ابوالمعالی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مدل یابی روابط ساختاری کمک طلبی تحصیلی دانش آموزان بر اساس خودتعیین گری و شکفتگی: نقش میانجی مشارکت تحصیلی و باورهای انگیزشی
اعظم صمصامی، لیلا ذوقی *، محمد مهدی شریعت باقری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تدوین برنامه درمانی شناختی- اجتماعی اختلال­ های اضطرابی و ارزیابی اثربخشی آن بر نشانه­ های اضطراب اجتماعی
طاهره نجفی فرد، حمید علیزاده *، محمد عسگری، احمد برجعلی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مدل ساختاری وجدان تحصیلی بر اساس کفایت اجتماعی با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی
روژینا احمدپور، نظام هاشمی *، مسعود نجاری، محمد آرمند
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.03 seconds with 0 queries by