You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
سخن سردبیر: از مرگ اندیشی خداباورانه آرامش بخش تا مرگ نااندیشی خداناباورانه هراس انگیز - بخش دوم عباسعلی حسین خانزاده
*چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر برنامه مداخلهای چندوجهی (آموزش یکپارچگی حسی- حرکتی در سطح کودک و والدین) بر نگرش و عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان رقیه کریمی لیچاهی، بهمن اکبری
*، عباسعلی حسین خانزاده، سامره اسدی مجره
چکیده -
متن کامل (PDF)
مقایسه واکنشهای پرخاشگرانه، افسردهوار و مکانیسم دفاعی واپسروی در کودکان دارای خواهر یا برادر با و بدون اختلال طیف اوتیسم و نشانگان داون بر اساس آزمون ترسیم خانواده فاطمه درفشی، اشکان ناصح
*، سجاد رضایی
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر مغز در دوره پیشدبستانی و اعتباربخشی آن (پژوهش کیفی) رامین نوظهوری پهرآباد
*، اسکندر فتحی آذر، یوسف ادیب، حسن بافنده قراملکی، سمیه رسولی
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثر بخشی آموزش تقویت حواس پنجگانه بر توانمندی شناختی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی ملکه سادات سیدی، سمانه سادات طباطبائی
*، تکتم سادات طباطبائی، فاطمه شهابی زاده
چکیده -
متن کامل (PDF)
واکاوی و شناسایی مؤلفههای کیفیت فرایند تعامل مربی–کودک: پژوهش کیفی سکینه راه پیما آغمیونی، فریبرز درتاج
*، ابوطالب سعادتی شامیر، خدیجه ابوالمعالی
چکیده -
متن کامل (PDF)
مدل یابی روابط ساختاری کمک طلبی تحصیلی دانش آموزان بر اساس خودتعیین گری و شکفتگی: نقش میانجی مشارکت تحصیلی و باورهای انگیزشی اعظم صمصامی، لیلا ذوقی
*، محمد مهدی شریعت باقری
چکیده -
متن کامل (PDF)
تدوین برنامه درمانی شناختی- اجتماعی اختلال های اضطرابی و ارزیابی اثربخشی آن بر نشانه های اضطراب اجتماعی طاهره نجفی فرد، حمید علیزاده
*، محمد عسگری، احمد برجعلی
چکیده -
متن کامل (PDF)
مدل ساختاری وجدان تحصیلی بر اساس کفایت اجتماعی با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی روژینا احمدپور، نظام هاشمی
*، مسعود نجاری، محمد آرمند
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue