[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اعضای هیئت تحریریه بین المللی
اعضای هیئت تحریریه دانشگاههای ایران
کمیته اجرایی
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
شناسنامه نشریه
معرفی سردبیر
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای ترجمه اصطلاحات تخصصی
راهنمای نوشتار معادل های غیرتخصصی
الگوی گزارش برخی از مهمترین آزمون های آماری
فرم ارسال مقاله
فرم تعهدنامه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
هزینه انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
دستورالعمل داوری مقالات
کمیته اصلی داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
معرفی کتاب
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
معرفی کلینیک روان شناسی کودک و نوجوان
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
کانال تلگرام فصلنامه
کانال تلگرام:
https://t.me/childmentalhealth
اینستاگرام نشریه:
abbasalihosseinkhanzadeh
نمایه شده در
دوره 4، شماره 4 - ( دوره چهارم شماره چهارم زمستان 1396 - 1396 )
برگشت به فهرست نسخه ها
سخن سردبیر: کم توانی ذهنی، چشم انداز تحولی نگر در مقابل دیدگاه تفاوت
ص. 2-1
(3091 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1202 دریافت)
تاثیرآموزش مدیریت تنیدگی بر رضایت زناشویی و تنیدگی والدینی مادران دارای کودک مبتلا به مشکلات رفتاری
ص. 13-3
حکیمه خیری
*
،
ایرج صالحی
،
رضا سلطانی شال
چکیده
(4848 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1626 دریافت)
مقایسه هوش هیجانی دانش آموزان یک زبانه و دوزبانه و نقش آن در نگرش نسبت به یادگیری زبان انگلیسی
ص. 23-14
حفیظه بلوچ
،
علی عسگری
*
،
صادق حامدی نسب
چکیده
(5224 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1636 دریافت)
تأثیر آموزش خودگویی های مثبت در کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان ابتدایی مبتلا به نارساخوانی
ص. 33-24
عباس اصغری شربیانی
*
،
اکبر عطادخت
چکیده
(5154 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2069 دریافت)
تأثیر آموزش شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر مشکلات رفتاری کودکان
ص. 45-34
مورینا ولی پور
*
،
سیمین حسینیان
،
مهسیما پورشهریاری
چکیده
(5349 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3246 دریافت)
تأثیر آموزش تاب آوری بر سبکهای مقابله ای و خوش بینی کودکان بی سرپرست و بدسرپرست
ص. 58-46
شکوفه رمضانی
*
،
نسیم محمدی
،
طاهر علیزاده چهاربرج
،
سیف اله رحمانی
چکیده
(5475 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1783 دریافت)
معادلات ساختاری روابط بین اختلال یادگیری، هوش هیجانی و افسردگی در دانشآموزان ابتدایی
ص. 70-59
علیرضا بادله
*
،
عبدالجلال توماج
چکیده
(5568 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1694 دریافت)
تأثیر آموزش مدیریت والدین در کاهش رفتار امتناع از مدرسه رفتن دانش آموزان دبستانی
ص. 80-71
خوشدوی ابراهیم زاده
*
،
منصور آگشته
،
فاطمه زینالپور
،
صفورا اشرف زاده
چکیده
(4633 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1519 دریافت)
پیشبینی تنیدگی تحصیلی بر اساس ویژگیهای شخصیتی با واسطهگری سبکهای مقابله ای
ص. 92-81
فریده امینی
*
،
فرهاد خرمایی
چکیده
(4238 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1342 دریافت)
نقش صفات شخصیتی والدین در تحول اجتماعی کودکان پیشدبستانی
ص. 103-93
حسن شمس اسفند آباد
،
نیره السادات روحانی
*
چکیده
(4749 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1696 دریافت)
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی و شیوه های مراقبتی بر افزایش رفتار دلبستگی مادر- جنین و مادر- نوزاد
ص. 116-104
عصمت مسیبی
،
فیروزه سپهریان آذر
*
چکیده
(3850 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1124 دریافت)
مقایسه ویژگیهای عناصر ترسیمی آزمون آدمک در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی با کودکان بهنجار
ص. 129-117
مرضیه زینی
*
،
الهام خاکسار
،
محمد بلوچی انارکی
،
سمیه رضایی
،
رضا عارفانیان
چکیده
(5556 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2483 دریافت)
رابطه بین ویژگیهای ترکیب بدن و توجه پایدار در کودکان
ص. 139-130
الناز زینالی
،
امیر مقدم
،
محمدرضا قاسمیان مقدم
*
چکیده
(4050 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1415 دریافت)
مقایسه سلامت روانی، هراس اجتماعی و آشفتگی روانی کودکان تحت سرپرستی بهزیستی و کودکان تحت سرپرستی خانواده
ص. 151-140
امیر یکانی زاد
*
چکیده
(4070 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1315 دریافت)
نسخه گزارش والدین مقیاس سلامت روانشناختی کودکان: مطالعه مقدماتی ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی
ص. 164-152
سعید اکبری زردخانه
*
،
مریم آل بویه
،
علی محمد زنگانه
،
نادر منصورکیایی
،
محسن جلالت دانش
،
مجتبی مهدوی
چکیده
(4537 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2146 دریافت)
مقایسه تنیدگی والدگری، سبک های والدگری، و حل مسئله اجتماعی مادران کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم، نارسایی توجه/فزون کنشی و بهنجار
ص. 179-165
رزیتا ارشاد سرابی
،
هادی هاشمی رزینی
*
،
محمد حسین عبداللهی
چکیده
(6010 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1568 دریافت)
مدل پردازی رابطه ویژگیهای جمعیت شناختی معلم با انگیزش درونی دانشآموزان با میانجی گری راهبردهای شناختی و فراشناختی
ص. 192-180
سمیه نخعی
،
مجتبی امیری مجد
*
،
علیرضا محمدی آریا
،
محمود شیرازی
چکیده
(3655 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(979 دریافت)
درک تجارب معلمان مدارس با نیازهای ویژه از آموزش فراگیر: یک مطالعه پدیدارشناسی
ص. 204-193
یوسف ادیب
*
،
میرمحمود میرنسب
،
کیوان رفیعیان
،
عبداله رشیدزاده
،
اعظم ختمی
چکیده
(3861 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4143 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.08 seconds with 81 queries by YEKTAWEB 4660