[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اعضای هیئت تحریریه بین المللی
اعضای هیئت تحریریه دانشگاههای ایران
کمیته اجرایی
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
شناسنامه نشریه
معرفی سردبیر
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای ترجمه اصطلاحات تخصصی
راهنمای نوشتار معادل های غیرتخصصی
الگوی گزارش برخی از مهمترین آزمون های آماری
فرم ارسال مقاله
فرم تعهدنامه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
هزینه انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
دستورالعمل داوری مقالات
کمیته اصلی داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
معرفی کتاب
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
معرفی کلینیک روان شناسی کودک و نوجوان
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
کانال تلگرام فصلنامه
کانال تلگرام:
https://t.me/childmentalhealth
اینستاگرام نشریه:
abbasalihosseinkhanzadeh
نمایه شده در
دوره 4، شماره 4 - ( دوره چهارم شماره چهارم زمستان 1396 - 1396 )
برگشت به فهرست نسخه ها
سخن سردبیر: کم توانی ذهنی، چشم انداز تحولی نگر در مقابل دیدگاه تفاوت
ص. 2-1
(2791 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1116 دریافت)
تاثیرآموزش مدیریت تنیدگی بر رضایت زناشویی و تنیدگی والدینی مادران دارای کودک مبتلا به مشکلات رفتاری
ص. 13-3
حکیمه خیری
*
،
ایرج صالحی
،
رضا سلطانی شال
چکیده
(4486 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1508 دریافت)
مقایسه هوش هیجانی دانش آموزان یک زبانه و دوزبانه و نقش آن در نگرش نسبت به یادگیری زبان انگلیسی
ص. 23-14
حفیظه بلوچ
،
علی عسگری
*
،
صادق حامدی نسب
چکیده
(4904 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1530 دریافت)
تأثیر آموزش خودگویی های مثبت در کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان ابتدایی مبتلا به نارساخوانی
ص. 33-24
عباس اصغری شربیانی
*
،
اکبر عطادخت
چکیده
(4789 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1940 دریافت)
تأثیر آموزش شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر مشکلات رفتاری کودکان
ص. 45-34
مورینا ولی پور
*
،
سیمین حسینیان
،
مهسیما پورشهریاری
چکیده
(4918 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3028 دریافت)
تأثیر آموزش تاب آوری بر سبکهای مقابله ای و خوش بینی کودکان بی سرپرست و بدسرپرست
ص. 58-46
شکوفه رمضانی
*
،
نسیم محمدی
،
طاهر علیزاده چهاربرج
،
سیف اله رحمانی
چکیده
(5055 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1635 دریافت)
معادلات ساختاری روابط بین اختلال یادگیری، هوش هیجانی و افسردگی در دانشآموزان ابتدایی
ص. 70-59
علیرضا بادله
*
،
عبدالجلال توماج
چکیده
(5188 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1587 دریافت)
تأثیر آموزش مدیریت والدین در کاهش رفتار امتناع از مدرسه رفتن دانش آموزان دبستانی
ص. 80-71
خوشدوی ابراهیم زاده
*
،
منصور آگشته
،
فاطمه زینالپور
،
صفورا اشرف زاده
چکیده
(4274 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1311 دریافت)
پیشبینی تنیدگی تحصیلی بر اساس ویژگیهای شخصیتی با واسطهگری سبکهای مقابله ای
ص. 92-81
فریده امینی
*
،
فرهاد خرمایی
چکیده
(3890 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1215 دریافت)
نقش صفات شخصیتی والدین در تحول اجتماعی کودکان پیشدبستانی
ص. 103-93
حسن شمس اسفند آباد
،
نیره السادات روحانی
*
چکیده
(4361 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1569 دریافت)
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی و شیوه های مراقبتی بر افزایش رفتار دلبستگی مادر- جنین و مادر- نوزاد
ص. 116-104
عصمت مسیبی
،
فیروزه سپهریان آذر
*
چکیده
(3526 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1009 دریافت)
مقایسه ویژگیهای عناصر ترسیمی آزمون آدمک در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی با کودکان بهنجار
ص. 129-117
مرضیه زینی
*
،
الهام خاکسار
،
محمد بلوچی انارکی
،
سمیه رضایی
،
رضا عارفانیان
چکیده
(5074 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2310 دریافت)
رابطه بین ویژگیهای ترکیب بدن و توجه پایدار در کودکان
ص. 139-130
الناز زینالی
،
امیر مقدم
،
محمدرضا قاسمیان مقدم
*
چکیده
(3727 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1270 دریافت)
مقایسه سلامت روانی، هراس اجتماعی و آشفتگی روانی کودکان تحت سرپرستی بهزیستی و کودکان تحت سرپرستی خانواده
ص. 151-140
امیر یکانی زاد
*
چکیده
(3780 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1214 دریافت)
نسخه گزارش والدین مقیاس سلامت روانشناختی کودکان: مطالعه مقدماتی ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی
ص. 164-152
سعید اکبری زردخانه
*
،
مریم آل بویه
،
علی محمد زنگانه
،
نادر منصورکیایی
،
محسن جلالت دانش
،
مجتبی مهدوی
چکیده
(4220 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2017 دریافت)
مقایسه تنیدگی والدگری، سبک های والدگری، و حل مسئله اجتماعی مادران کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم، نارسایی توجه/فزون کنشی و بهنجار
ص. 179-165
رزیتا ارشاد سرابی
،
هادی هاشمی رزینی
*
،
محمد حسین عبداللهی
چکیده
(5536 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1464 دریافت)
مدل پردازی رابطه ویژگیهای جمعیت شناختی معلم با انگیزش درونی دانشآموزان با میانجی گری راهبردهای شناختی و فراشناختی
ص. 192-180
سمیه نخعی
،
مجتبی امیری مجد
*
،
علیرضا محمدی آریا
،
محمود شیرازی
چکیده
(3384 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(863 دریافت)
درک تجارب معلمان مدارس با نیازهای ویژه از آموزش فراگیر: یک مطالعه پدیدارشناسی
ص. 204-193
یوسف ادیب
*
،
میرمحمود میرنسب
،
کیوان رفیعیان
،
عبداله رشیدزاده
،
اعظم ختمی
چکیده
(3506 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3717 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.07 seconds with 81 queries by YEKTAWEB 4645