[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اعضای هیئت تحریریه بین المللی
اعضای هیئت تحریریه دانشگاههای ایران
کمیته اجرایی
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
شناسنامه نشریه
معرفی سردبیر
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای ترجمه اصطلاحات تخصصی
راهنمای نوشتار معادل های غیرتخصصی
الگوی گزارش برخی از مهمترین آزمون های آماری
فرم ارسال مقاله
فرم تعهدنامه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
هزینه انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
دستورالعمل داوری مقالات
کمیته اصلی داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
معرفی کتاب
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
معرفی کلینیک روان شناسی کودک و نوجوان
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
کانال تلگرام فصلنامه
کانال تلگرام:
https://t.me/childmentalhealth
اینستاگرام نشریه:
abbasalihosseinkhanzadeh
نمایه شده در
دوره 3، شماره 4 - ( دوره سوم شماره چهارم زمستان 1395 - 1395 )
برگشت به فهرست نسخه ها
سخن سردبیر: بهنجاری و نابهنجاری در دوره کودکی
ص. 2-1
چکیده
(3262 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1252 دریافت)
ارائه مدل پیش بینی خودکارآمدپنداری تحصیلی بر اساس ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده با نقش میانجی گر ویژگی های شخصیتی دانش آموزان
ص. 13-3
فرشته باعزت
،
صغری رضاپور
،
مهشاد معتقدی فرد
*
چکیده
(4878 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1642 دریافت)
تأثیر درمان عصب روانشناختی بر کنش های اجرایی و عملکرد درسی دانش آموزان مبتلا به حساب نارسایی
ص. 25-14
یوسف دهقانی
*
،
سیدعلی افشین
،
مولود کیخسروانی
چکیده
(5148 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2065 دریافت)
مقایسه جانبی شدن در ریخت های فرعی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی و بهنجار
ص. 36-26
جعفر حسنی
،
بهنوش الهی
*
،
شهرام محمدخانی
چکیده
(3994 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1119 دریافت)
تأثیر نوروفیدبک بر علائم اختلال نارساییتوجه/ فزونکنشی در کودکان
ص. 47-37
مجید محمودعلیلو
*
،
یاسر مدنی
،
فاطمه حسینی حسنآباد
چکیده
(3576 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1380 دریافت)
تأثیر آموزش خودآموزی کلامی بر تنیدگی تحصیلی و خودپنداشت ریاضی دانش آموزان
ص. 59-48
جعفر بهادری خسروشاهی
*
،
رامین حبیبی کلیبر
چکیده
(4393 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3031 دریافت)
تأثیرآموزش خودکارآمدپنداری بر اضطراب امتحان و فرسودگیتحصیلی دانشآموزان
ص. 69-60
نسیم محمدی
*
،
شکوفه رمضانی
،
اسماعیل صدری دمیرچی
چکیده
(4251 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1616 دریافت)
مقایسه نظریه ذهن، نگهداری توجه، و همدلی در دانش آموزان مبتلا و غیر مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای
ص. 79-70
فاطمه فرزادی
*
،
ناصر بهروزی
،
حمید فرامرزی
چکیده
(4476 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1696 دریافت)
سنجش و اولویتبندی نیازهای والدین دانشآموزان مبتلا به اختلال نارساییتوجه/ فزونکنشی
ص. 88-80
عباس ابوالقاسمی
*
،
فاطمه رهبر کرباسدهی
،
ابراهیم رهبر کرباسدهی
چکیده
(4131 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2068 دریافت)
سنجش کنشی رفتار: رویآوردی در طراحی مداخلات رفتاری برای رفتارهای چالشانگیز در مدارس
ص. 100-89
میرمحمود میرنسب
،
مینا محبی
*
چکیده
(4396 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2028 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.06 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 4660