[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اعضای هیئت تحریریه بین المللی
اعضای هیئت تحریریه دانشگاههای ایران
کمیته اجرایی
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
شناسنامه نشریه
معرفی سردبیر
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای ترجمه اصطلاحات تخصصی
راهنمای نوشتار معادل های غیرتخصصی
الگوی گزارش برخی از مهمترین آزمون های آماری
فرم ارسال مقاله
فرم تعهدنامه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
هزینه انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
دستورالعمل داوری مقالات
کمیته اصلی داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
معرفی کتاب
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
معرفی کلینیک روان شناسی کودک و نوجوان
مهمترین ناشران داخلی و خارجی
مهمترین مراکز درمانی روانشناسی و انجمن های علمی
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
کانال تلگرام فصلنامه
کانال تلگرام:
https://t.me/childmentalhealth
اینستاگرام نشریه:
abbasalihosseinkhanzadeh
نمایه شده در
دوره 3، شماره 4 - ( دوره سوم شماره چهارم زمستان 1395 - 1395 )
برگشت به فهرست نسخه ها
سخن سردبیر: بهنجاری و نابهنجاری در دوره کودکی
ص. 2-1
چکیده
(3468 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1323 دریافت)
ارائه مدل پیش بینی خودکارآمدپنداری تحصیلی بر اساس ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده با نقش میانجی گر ویژگی های شخصیتی دانش آموزان
ص. 13-3
فرشته باعزت
،
صغری رضاپور
،
مهشاد معتقدی فرد
*
چکیده
(5155 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1702 دریافت)
تأثیر درمان عصب روانشناختی بر کنش های اجرایی و عملکرد درسی دانش آموزان مبتلا به حساب نارسایی
ص. 25-14
یوسف دهقانی
*
،
سیدعلی افشین
،
مولود کیخسروانی
چکیده
(5407 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2146 دریافت)
مقایسه جانبی شدن در ریخت های فرعی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی و بهنجار
ص. 36-26
جعفر حسنی
،
بهنوش الهی
*
،
شهرام محمدخانی
چکیده
(4248 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1182 دریافت)
تأثیر نوروفیدبک بر علائم اختلال نارساییتوجه/ فزونکنشی در کودکان
ص. 47-37
مجید محمودعلیلو
*
،
یاسر مدنی
،
فاطمه حسینی حسنآباد
چکیده
(3807 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1445 دریافت)
تأثیر آموزش خودآموزی کلامی بر تنیدگی تحصیلی و خودپنداشت ریاضی دانش آموزان
ص. 59-48
جعفر بهادری خسروشاهی
*
،
رامین حبیبی کلیبر
چکیده
(4650 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3094 دریافت)
تأثیرآموزش خودکارآمدپنداری بر اضطراب امتحان و فرسودگیتحصیلی دانشآموزان
ص. 69-60
نسیم محمدی
*
،
شکوفه رمضانی
،
اسماعیل صدری دمیرچی
چکیده
(4499 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1691 دریافت)
مقایسه نظریه ذهن، نگهداری توجه، و همدلی در دانش آموزان مبتلا و غیر مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای
ص. 79-70
فاطمه فرزادی
*
،
ناصر بهروزی
،
حمید فرامرزی
چکیده
(4797 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1786 دریافت)
سنجش و اولویتبندی نیازهای والدین دانشآموزان مبتلا به اختلال نارساییتوجه/ فزونکنشی
ص. 88-80
عباس ابوالقاسمی
*
،
فاطمه رهبر کرباسدهی
،
ابراهیم رهبر کرباسدهی
چکیده
(4418 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2180 دریافت)
سنجش کنشی رفتار: رویآوردی در طراحی مداخلات رفتاری برای رفتارهای چالشانگیز در مدارس
ص. 100-89
میرمحمود میرنسب
،
مینا محبی
*
چکیده
(4606 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2127 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.08 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 4710