[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
کانال تلگرام فصلنامه

AWT IMAGE

کانال تلگرام:
  https://t.me/childmentalhealth  
اینستاگرام نشریه:
abbasalihosseinkhanzadeh

..
نمایه شده در


 







 





..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 3، شماره 4 - ( دوره سوم شماره چهارم زمستان 1395 - 1395 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها

XML سخن سردبیر: بهنجاری و نابهنجاری در دوره کودکی ص. 2-1
[English Abstract]
چکیده (3262 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1252 دریافت)  
XML ارائه مدل پیش بینی خودکارآمدپنداری تحصیلی بر اساس ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده با نقش میانجی گر ویژگی های شخصیتی دانش آموزان ص. 13-3
[English Abstract] فرشته باعزت ، صغری رضاپور ، مهشاد معتقدی فرد*
چکیده (4878 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1642 دریافت)  
XML تأثیر درمان عصب روان‌شناختی بر کنش های اجرایی و عملکرد درسی دانش آموزان مبتلا به حساب نارسایی ص. 25-14
[English Abstract] یوسف دهقانی* ، سیدعلی افشین ، مولود کیخسروانی
چکیده (5148 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2065 دریافت)  
XML مقایسه جانبی شدن در ریخت های فرعی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی و بهنجار ص. 36-26
[English Abstract] جعفر حسنی ، بهنوش الهی* ، شهرام محمدخانی
چکیده (3994 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1119 دریافت)  
XML تأثیر نوروفیدبک بر علائم اختلال نارسایی‌توجه/‌‌‌ فزون‌کنشی در کودکان ص. 47-37
[English Abstract] مجید محمودعلیلو* ، یاسر مدنی ، فاطمه حسینی حسن‌آباد
چکیده (3576 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1380 دریافت)  
XML تأثیر آموزش خودآموزی کلامی بر تنیدگی تحصیلی و خودپنداشت ریاضی دانش آموزان ص. 59-48
[English Abstract] جعفر بهادری خسروشاهی* ، رامین حبیبی کلیبر
چکیده (4393 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (3031 دریافت)  
XML تأثیرآموزش خودکارآمدپنداری بر اضطراب امتحان و فرسودگی‌تحصیلی دانش‌آموزان ص. 69-60
[English Abstract] نسیم محمدی* ، شکوفه رمضانی ، اسماعیل صدری دمیرچی
چکیده (4251 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1616 دریافت)  
XML مقایسه نظریه ذهن، نگهداری توجه، و همدلی در دانش آموزان مبتلا و غیر مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای ص. 79-70
[English Abstract] فاطمه فرزادی* ، ناصر بهروزی ، حمید فرامرزی
چکیده (4476 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1696 دریافت)  
XML سنجش و اولویت‌بندی نیازهای والدین دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی‌توجه/ فزون‌کنشی ص. 88-80
[English Abstract] عباس ابوالقاسمی* ، فاطمه رهبر کرباسدهی ، ابراهیم رهبر کرباسدهی
چکیده (4131 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2068 دریافت)  
XML سنجش کنشی رفتار: روی‌آوردی در طراحی مداخلات رفتاری برای رفتارهای چالش‌انگیز در مدارس ص. 100-89
[English Abstract] میرمحمود میرنسب ، مینا محبی*
چکیده (4396 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2028 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
فصلنامه سلامت روان کودک Quarterly Journal of Child Mental Health
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 4660