Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Child Mental Health
فصلنامه سلامت روان کودک
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 10, Number 2 (2023-8)
Meta-analysis of Effective Treatments in Reducing Children's Anxiety
فراتحلیل درمان های مؤثر در کاهش اضطراب کودکان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Exploration the Concept of Death in Adolescents with Mild Intellectual Disabilities and Borderline Intellectual Functioning Based on the Existential Phenomenological Approach
تبیین مفهوم مرگ در نوجوانان با کم توانی ذهنی خفیف و عملکرد ذهنی مرزی بر اساس روی آورد پدیدارشناسی وجودی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Predicting Students' Academic Flourishing based on the Moral Intelligence: The Mediating Role of Academic Motivation, Academic Emotions, Academic Procrastination and Academic Burnout
پیش بینی شکوفایی تحصیلی دانشآموزان بر اساس هوش اخلاقی: نقش میانجی انگیزه تحصیلی، هیجان های تحصیلی، اهمال کاری تحصیلی، و فرسودگی تحصیلی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of Positive Thinking Training on Aacademic Engagement and Development of Social Skills of Elementary Students
اثربخشی آموزش مثبتاندیشی بر اشتیاق تحصیلی و بهبود مهارتهای اجتماعی دانش آموزان ابتدایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of Child-Centered Mindfulness Therapy on Emotion Regulation and Self-Concept Improvement in Children with Divorced Parents
اثربخشی درمان ذهنآگاهی کودکمحور بر تنظیم هیجان و بهبود خودپنداشت کودکان دارای والدین طلاق گرفته
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship Between Risk-Taking Based on Perception of Parenting Styles and Adolescent Alexithymia, With the Meditating Role of Perceived Social Support and the Extent of Social Media Use with Moderating Role of Gender
ارتباط خطرپذیری براساس ادراک سبک والدگری و ناگویی هیجانی نوجوانان با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراکشده و میزان استفاده از شبکههای اجتماعی با نقش تعدیلگری جنسیت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Structural Relationships Between Sensitivity to Reinforcement, Metacognitive Beliefs, and Stress Among Girl Students with Anorexia Nervosa Mediated by Self-Concept
رابطه ساختاری حساسیت به تقویت، باورهای فراشناختی، تنیدگی، و روانبیاشتهایی، با میانجیگری خودپنداشت بدنی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Application of the Nurtured Heart Approach in Parenting of Children with Special Needs: A Systematic Review
کاربرد رویآورد قلب پرورشیافته در والدگری کودکان با نیازهای خاص: مرور نظاممند
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles