Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Child Mental Health
فصلنامه سلامت روان کودک
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 11, Number 1 (2024-4)
Comparison of the effectiveness of computer-based cognitive rehabilitation therapy and virtual reality intervention on visual and auditory attention of children with reading learning disorder
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه و مداخله بر اساس واقعیت مجازی بر توجه دیداری و شنیداری کودکان با اختلال یادگیری خواندن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effectiveness of cognitive-behavioral therapy on academic procrastination and self-efficacy of female students
اثربخشی درمان شناختی - رفتاری بر اهمالکاری تحصیلی و خودکارآمدپنداری دانشآموزان دختر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effectiveness of psychological interventions in the treatment of children and adolescents with chronic Pain: A systematic review
اثربخشی مداخلات روان شناختی در درمان کودکان و نوجوانان مبتلاء به درد مزمن: مطالعه مروری نظام مند
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The role of child's temperament and mother's attachment and parenting styles in predicting behavioral problems of 3-5 year old children with working mothers
نقش مزاج کودک و سبکهای دلبستگی و والدگری مادر در پیشبینی مشکلات رفتاری کودکان 5-3 سال دارای مادر شاغل
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Relationship between experiences of childhood trauma and cyberbullying with the mediating role of dark triad traits in adolescents
رابطه تجارب آسیب زای دوران کودکی و قلدری سایبری با نقش میانجی صفات سه گانه تاریک در نوجوانان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The role of executive functions and time perspective components in predicting bullying among students
نقش کنشهای اجرایی و مؤلفههای چشمانداز زمانی در پیشبینی قلدری دانشآموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effectiveness of positive thinking training on academic vitality and students' achievement motivation during Corona epidemic
اثربخشی آموزش مثبتاندیشی بر سرزندگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان در دوره همهگیری کرونا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles