Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Child Mental Health
فصلنامه سلامت روان کودک
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 8, Number 2 (2021-8)
Structural Model of Academic Conscientiousness Based on Social Adequacy with the Mediating Role of Academic Engagement
مدل ساختاری وجدان تحصیلی بر اساس کفایت اجتماعی با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Developing of a social-cognitive treatment program for anxiety disorders and evaluation its effectiveness on symptoms of social anxiety
تدوین برنامه درمانی شناختی- اجتماعی اختلال های اضطرابی و ارزیابی اثربخشی آن بر نشانه های اضطراب اجتماعی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Modeling Structural Relationships of Students' Help-seeking based on Self-Determination and Flourishing: The Mediating Role of Academic Participation and Motivational Beliefs
مدل یابی روابط ساختاری کمک طلبی تحصیلی دانش آموزان بر اساس خودتعیین گری و شکفتگی: نقش میانجی مشارکت تحصیلی و باورهای انگیزشی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Exploring and Identifying the Components of Teacher-Child Interaction Process Quality: A Qualitative Research
واکاوی و شناسایی مؤلفههای کیفیت فرایند تعامل مربی–کودک: پژوهش کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of the Five Senses Enhancement Training on Cognitive Ability and Social Skills of Students with Mathematical Learning Disabilities
اثر بخشی آموزش تقویت حواس پنجگانه بر توانمندی شناختی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Study of the Components of Brain-based Curriculum model in Pre-school and its Accreditation: A Quantitative Research
بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر مغز در دوره پیشدبستانی و اعتباربخشی آن (پژوهش کیفی)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of Aggressive and Depressive Reactions, and Regression Defence Mechanism in Siblings of Children with and without Autism Spectrum Disorder and Down Syndrome based on Family Drawing Test
مقایسه واکنشهای پرخاشگرانه، افسردهوار و مکانیسم دفاعی واپسروی در کودکان دارای خواهر یا برادر با و بدون اختلال طیف اوتیسم و نشانگان داون بر اساس آزمون ترسیم خانواده
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of a Multidimensional Intervention Program (Sensory-Motor Integration Training for Child and Parent) on Reading Attitudes and Performance of Students with Dyslexia
تأثیر برنامه مداخلهای چندوجهی (آموزش یکپارچگی حسی- حرکتی در سطح کودک و والدین) بر نگرش و عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Editorial
سخن سردبیر: از مرگ اندیشی خداباورانه آرامش بخش تا مرگ نااندیشی خداناباورانه هراس انگیز - بخش دوم
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles