[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اعضای هیئت تحریریه بین المللی
اعضای هیئت تحریریه دانشگاههای ایران
کمیته اجرایی
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
شناسنامه نشریه
معرفی سردبیر
آمار و اطلاعات فصلنامه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای ترجمه اصطلاحات تخصصی
راهنمای نوشتار معادل های غیرتخصصی
الگوی گزارش برخی از مهمترین آزمون های آماری
فرم ارسال مقاله
فرم تعهدنامه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
هزینه انتشار
سیاست نشریه در مبارزه با سرقت علمی
برای داوران
راهنمای داوران
دستورالعمل داوری مقالات
کمیته اصلی داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
معرفی کتاب
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
معرفی کلینیک روان شناسی کودک و نوجوان
مهمترین ناشران داخلی و خارجی
مهمترین مراکز درمانی روانشناسی و انجمن های علمی
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
کانال تلگرام فصلنامه
کانال تلگرام:
https://t.me/childmentalhealth
اینستاگرام نشریه:
abbasalihosseinkhanzadeh
نمایه شده در
دوره 5، شماره 4 - ( دوره پنجم شماره چهارم زمستان 1397 - 1397 )
برگشت به فهرست نسخه ها
سخن سردبیر: هیچ پنداری دنیای کنونی؛ نقطه آغازی برای عصیانگری و جستجو برای معنای زندگی
چکیده
(3022 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1107 دریافت)
پیشبینی تاب آوری کودکان کار بر اساس راهبرد های کنار آمدن با تنیدگی و سبکهای دلبستگی
ص. 12-1
سولماز پاسیار
،
سید ولی اله موسوی
،
سجاد رضائی
*
چکیده
(4942 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1766 دریافت)
تاثیر آموزش ایمنسازی روانی بر واکنشهای هیجانی و قابلیت اجتماعی دانشآموزان با کمتوانی ذهنی
ص. 26-13
محمد عاشوری
*
،
نسیبه نخستین
،
طاهره قزاقی
چکیده
(3707 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1134 دریافت)
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد، ذهن آگاهی، و ترکیبی(ذهن آگاهی، تعهد و پذیرش) بر افسردگی
ص. 38-27
ذوالفقار آبیار
،
بهنام مکوندی
*
،
سعید بختیارپور
،
فرح نادری
،
فریبا حافظی
چکیده
(4942 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2067 دریافت)
تأثیر آموزش راهبرد حافظه آینده نگر زمان محور و رویداد محور در بهبود عملکرد حافظه آینده نگر کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی
ص. 51-39
اعظم بیانلو
،
سیده منور یزدی
*
،
شکوه السادات بنی جمالی
،
سید ابوالقاسم مهری نژاد
چکیده
(3979 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1301 دریافت)
تجارب زیستۀ مادران از والدگری موفق در تحصیل: مطالعه پدیدارشناختی
ص. 66-52
جواد عینی پور
*
،
نیلوفر شباهنگ
چکیده
(3679 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1260 دریافت)
اثربخشی بازیدرمانی کودکمحور بر خودمهارگری و بهبود رفتارهای تکانشی در کودکان تکوالد
ص. 79-67
ندا مسعودی
،
آتوسا کلانتر هرمزی
*
،
کیومرث فرحبخش
چکیده
(4329 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1691 دریافت)
اثربخشی بازآموزی اسنادی بر استیصال اکتسابی و سبکهای اسنادی دانشآموزان با پیشرفت تحصیلی پایین
ص. 93-80
کامیار عظیمی
*
،
حمیدرضا حسنآبادی
،
مهدی عرب زاده
چکیده
(3983 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1512 دریافت)
تأثیر برنامه آموزش هیجانات مثبت فردریکسون بر تنظیم هیجانات دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی
ص. 109-94
ماندانا سپنتا
،
احمد عابدی
*
،
احمد یارمحمدیان
،
امیر قمرانی
،
سالار فرامرزی
چکیده
(4660 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1940 دریافت)
ارزیابی مدل ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس جو مدرسه و ارزشهای وابسته به تحصیل با واسطه گری فراهیجان در دانش آموزان
ص. 121-110
ایمان پارسایی
،
اسماعیل سعدی پور
*
،
فریبرز درتاج
،
حسن اسدزاده
چکیده
(3503 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1274 دریافت)
تأثیر برنامه آموزش توجه مشترک بر کنشهای اجرایی و تعامل اجتماعی کودکان مبتلا به اوتیسم با کنشوری بالا
ص. 134-122
حمیده سادات خادمی
،
حمید علیزاده
*
،
نورعلی فرخی
،
فرنگیس کاظمی
چکیده
(3611 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1698 دریافت)
اثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر سرمایه روان شناختی و شادزیستی دانش آموزان
ص. 147-135
امیر یکانی زاد
*
،
غلامرضا گل محمد نژاد بهرامی
،
اکبر سلیمان نژاد
چکیده
(4639 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1947 دریافت)
تأثیر آموزش مثبتاندیشی بر اضطراب اجتماعی و اجتناب شناختی مادران کودکان با ناتوانی های یادگیری خاص
ص. 158-148
نواب کاظمی
*
،
وحید رسول زاده
،
سید تقی محمدی
چکیده
(4722 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(40815 دریافت)
اثر بخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی با محوریت مدیریت خشم بر مهار خشم دانش آموزان پسر
ص. 168-159
خالد بادپا
،
محمود شیرازی
*
،
علی عرب
چکیده
(4805 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1296 دریافت)
مقایسه مؤلفههای آمادگی جسمانی، مهارتهای حرکتی و آمادگی ادراکشده در کودکان چاق و غیرچاق
ص. 181-169
امیرحمزه سبزی
*
چکیده
(3916 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1423 دریافت)
تأثیر آموزش خنده درمانی کاتاریا (یوگای خنده) بر احساس ناامیدی و تنهایی کودکان مبتلا به سرطان خون
ص. 193-182
زهرا صبوری
،
فلور خیاطان
*
،
مجید قنوات
چکیده
(4799 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1735 دریافت)
تأثیر برنامه پویانمایی اجتماعی بر بهبود تعامل والد-کودک در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم
ص. 205-194
فرشته یاقوتی
،
سعید حسن زاده
*
،
مسعود غلامعلی لواسانی
،
سوگند قاسم زاده
چکیده
(3844 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1269 دریافت)
مقایسه توجه گزینشی و حل مسئله بین دانشآموزان پسر مبتلا به اختلال نارسایی توجه-فزون کنشی و اختلال نافرمانی مقابلهای
ص. 217-206
مرتضی ابراهیمی
،
سید عباس حقایق
*
چکیده
(3847 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1108 دریافت)
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر روی آورد شناختی-رفتاری در کاهش اختلالات رفتاری کودکان مبتلا به نشانگان داون
ص. 227-218
آذین آدمیت
*
،
علیرضا وارسته
،
علیرضا نظام دوست
چکیده
(4825 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3574 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.1 seconds with 84 queries by YEKTAWEB 4718