You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
سخن سردبیر: بهنجاری و نابهنجاری در دوره کودکیچکیده -
متن کامل (PDF)
ارائه مدل پیش بینی خودکارآمدپنداری تحصیلی بر اساس ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده با نقش میانجی گر ویژگی های شخصیتی دانش آموزان فرشته باعزت، صغری رضاپور، مهشاد معتقدی فرد
*چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر درمان عصب روانشناختی بر کنش های اجرایی و عملکرد درسی دانش آموزان مبتلا به حساب نارسایی یوسف دهقانی
*، سیدعلی افشین، مولود کیخسروانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
مقایسه جانبی شدن در ریخت های فرعی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی و بهنجار جعفر حسنی، بهنوش الهی
*، شهرام محمدخانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر نوروفیدبک بر علائم اختلال نارساییتوجه/ فزونکنشی در کودکان مجید محمودعلیلو
*، یاسر مدنی، فاطمه حسینی حسنآباد
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش خودآموزی کلامی بر تنیدگی تحصیلی و خودپنداشت ریاضی دانش آموزان جعفر بهادری خسروشاهی
*، رامین حبیبی کلیبر
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیرآموزش خودکارآمدپنداری بر اضطراب امتحان و فرسودگیتحصیلی دانشآموزان نسیم محمدی
*، شکوفه رمضانی، اسماعیل صدری دمیرچی
چکیده -
متن کامل (PDF)
مقایسه نظریه ذهن، نگهداری توجه، و همدلی در دانش آموزان مبتلا و غیر مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای فاطمه فرزادی
*، ناصر بهروزی، حمید فرامرزی
چکیده -
متن کامل (PDF)
سنجش و اولویتبندی نیازهای والدین دانشآموزان مبتلا به اختلال نارساییتوجه/ فزونکنشی عباس ابوالقاسمی
*، فاطمه رهبر کرباسدهی، ابراهیم رهبر کرباسدهی
چکیده -
متن کامل (PDF)
سنجش کنشی رفتار: رویآوردی در طراحی مداخلات رفتاری برای رفتارهای چالشانگیز در مدارس میرمحمود میرنسب، مینا محبی
*چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue